آدمکشی به سبک دراکولا در بلوار خیام مشهد!

روزنامه داخلی خبر داد: آدمکشی به سبک دراکولا در بلوار خیام مشهد!

مردی که برای گرفتن زود هنگام «میراث پدرش»، مناطق محل سکونت نزدیکانش را در هاله ای از وحشت فرو برده بود، در حالی تعدادی از آن ها را با دندان های خون‌آلود گاز گرفت و به تخریب هولناک اموال دیگران پرداخت که پدر پیرش را نیز با ضربات عصا به طرز فجیعی به قتل رساند.

روزنامه خراسان نوشت: این مرد چهل ساله بعدازظهر سوم اسفند به طرف محل سکونت پدرش در بولوار خیام مشهد به راه افتاد و پس از ورود به خانه پیرمرد او را زیر ضربات عصای چماق گونه قرارداد و به سوی خواهرش نیز حمله ور شد. دیگر خون جلوی چشمانش را گرفته بود به طوری که هاله ای از وحشت را در محل ایجاد کرد و سوار بر پراید خواهرش را با تکانه خودرو به گوشه ای انداخت و با ایجاد رعب و وحشتی دلخراش به سمت منزل برادر دیگرش رفت که مدعی بود اسناد مالکیت منزل در دست اوست.

او بسیاری از نزدیکانش را با دندان های خونبارش گاز می گرفت و همچنان به وحشت آفرینی و تخریب اموال ادامه می داد. آیفون منزل و شیشه های خودرو را می شکست و با لگد به در حیاط می کوبید. لحظات بسیار ترسناک شده بودند که ماموران اورژانس و پلیس از راه رسیدند اما او که همانند دراکولا،دهانش به خون نشسته بود، دست مامور انتظامی را هم گاز گرفت و سپس به طرف امدادگران اورژانس حمله ور شد.

طولی نکشید که عوامل انتظامی با دستورات ویژه مقام قضایی ،«م-غ» را دستگیر کردند و به بررسی ابعاد مختلف این ماجرای تکان دهنده پرداختند اما درحالی که هنوز تحقیقات قضایی در این باره ادامه داشت ،تلاش های کادر درمانی برای نجات پیرمرد به نتیجه نرسید و او بر اثر عوارض ناشی از اصابت ضربات عصای چماق گونه و بعد از تحمل 6 روز درد و رنج درگذشت.

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *