آموزش طراحی چهره صفر تا صد | سیاه قلم | بخش سوم



به بخش سوم آموزش گام به گام صفر تا صد طراحی چهره خوش آمدید.

اگر در طول این آموزش بخش هایی برای شما سخت و قابل فهم نبود پیشنهاد میکنم پکیج آموزشی ما را تهیه کنید .
امروزه به لطف اینترنت میتونید از هر جای ایران و جهان مهارت یاد بگیرید ما هم در مجموعه تیکتا شاپ یک دوره آموزش غیر حضوری اصول طراحی پایه و نقاشی چهره با تکنیک سیاه قلم داریم که کاملا از راه دوره و تا الان از همه استان های کشور هنر آموزها در این دوره شرکت کرده اند.
این دوره آموزشی نیاز به هیچ گونه پیشنیاز و محدودیت سنی نداره و در مدت زمان بسیار کوتاه هنرآموزها رو از سطح مهارت صفر به جایی می رسونیم که آماده ورود به بازار کار بشن . لازم نیست هیچی از این حوزه بلد باشید. ما دوره رو طوری طراحی کردیم که به کمک آموزش ها و تمرین های طراحی شده و پشتیبانی تیم ما میتونید ظرف مدت زمان بسیار کوتاه هم یاد بگیرید هر چیزی رو که می بینید به صورت صحیح و با تناسب بندی درست طراحی کنید . هم به صورت حرفه ای سفارش طراحی چهره بگیرید و انجام بدین.

درباره دوره آموزش سیاه قلم :
این مجموعه آموزشی از سه دوره مقدماتی، متوسط و پیشرفته تشکیل شده است. دوره مقدماتی مختص هنرجویانی است هیچ گونه آشنایی و مهارتی در رابطه با اصول ابتدایی طراحی ندارند و از صفر میخواهند آموزش ببینند. دوره متوسط برای هنرجویانی تهیه شده است که مهارت پایه طراحی را فراگرفته اند و میخواهند اصول طراحی چهره را آموزش ببینند و در نهایت دوره پیشرفته مختص هنرجویانی است که میخواهند سیاه قلم یاد بگیرند و چهره کاملا طبیعی بکشند و حتی خودشون کار سفارشی انجام دهند. این مجموعه آموزشی شامل ۸۰ جلسه می باشد و مدت زمان کل پکیج ۵۰ ساعت است.

لینک خرید پکیج آموزش اصول طراحی پایه و آموزش طراحی سیاه قلم :

پکیج آموزش طراحی پایه و نقاشی چهره با تکنیک سیاه قلم | از مبتدی تا پیشرفته | بهمراه کتاب و فلش

#drawing #art #painting #draw #artist #howtodraw #sketch

#آموزش_نقاشی #نقاشی_چهره #اموزش_نقاشی #اموزش_رایگان_نقاشی

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *