آموزش نصب و راه اندازی ویندوز سرور 2019 – فصل اول بخش سوم برنامه‌ریزی برای نصب | NetCamp



http://www.NetCamp.ca

در این بخش شما در مورد اینکه چگونه باید وظایف یک سرور را انتخاب کنید و عدم انجام این کار چه پیش‌آمدهایی را برای شما دارد، خواهید دانست. این بخش بسیار مهم و حیاتی است زیرا با انتخاب اشتباه یک Role یا Features در آینده مسیر بسیار دشواری برای تغییر خواهید داشت. در بسیاری از مواقع شما باید نسخه‌ی ویندوز خود را نیز تعویض کنید. پس در این ویدیو شما عوامل برنامه‌ریزی و روش آن را برای نصب آموزش خواهید دید.

یک آموزش کاربردی برای معرفی تنظیمات و راه اندازی ویندوز سرور 2019. NetCamp این وظایف و اجزای اصلی را برای شما به بخش های کوچک‌تر مانند نصب، پیکربندی نقش‌ها و سرویس‌ها و تنظیمات ذخیره سازی محلی یا Local Storage تقسیم بندی کرده است. NetCamp به شما نشان خواهد داد که چگونه بخش های توضیح داده شده را توسط نرم افزار Virtual Box بدون هزینه برای سخت افزارهای گران قیمت، بصورت واقعی تجربه کنید.

همچنین یاد میگیرید چگونه نسخه‌ی مورد نیاز را انتخاب کنید، ویندوز سرور 2019 را نصب کنید و همینطور نصب نرم افزار VirtualBox و در ادامه پیکربندی سرویس‌ها و نقش‌ها بر روی سرور جدید. همچنین NetCamp مدیریت و راه اندازی ذخیره سازی محلی ویندوز سرور را به دو روش به شما نشان خواهد داد. روش اول از طریق خط فرمان یا همان Command Line و روش دوم از طریق رابط گرافیکی مدیریت ویندوز سرور یا GUI.

اهداف آموزشی این بخش

• نصب ویندوز سرور 2019
• نصب نرم افزار VirtualBox
• پیکربندی نقش‌ها
• پیکربندی سرویس‌ها
• پیکربندی هارددیسک و فایل سیستم‌ها
• استفاده از روش‌های مدیریت سیستمی جایگزین

BE MY FRIEND:
http://instagram.com/net_camp
http://facebook.com/netcampchannel
http://twitter.com/netcamp3
http://t.me/net_camp_channel
http://www.netcamp.ca

BECOME A CHANNEL MEMBER: https://www.youtube.com/channel/UCRiyh04Oen1z17LzDmK-zLw

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *