آگهی‌های خدام نیرو درحال اضافه‌ن شب اجتماعی ایکس هستند

ایلان ماسک، مالک ایکس، چند وقت پیش گفته شب اجتماعی می‌خواهد با ارائه لیست مشاغل و امکان انتشار آگهی‌های خدام با لینکدین رقابت کند. حالا آگهی‌های خدام اکانت‌های تسلا در ایکس اضافه ه‌اند.

اکانت «Tesla Recruiting» با انتشار یک پست از افزودن آگهی‌های خدام حساب‌های تسلا خبر داده . ایلان ماسک هم با کوت‌ن توییت، گفته با مراحل اولیه پلتفرم خدام ایکس رو‌رو هستیم.

رقابت ایکس با لینکدین

با افزودن قابلیت نمایش آگهی‌های خدام در شب اجتماعی متعلق ایلان ماسک، افراد در هنگام مشاهده حساب‌های شرکت‌های مدنظرشان، می‌توانند موقعیت‌های شغلی موجود در آن‌ها را نیز ببینند. ویژگی هم برای کاربران و هم برای شرکت‌ها مفید .

آگهی خدام ایکس

ویژگی می‌تواند ایکس را در مقابل لینکدین قرار دهد؛ شب اجتماعی متعلق مایکروسافت بسیاری از افراد برای خدام‌ن یا جذب نیرو از آن فاده می‌کنند. البته بعید نظر می‌رسد ایکس بتواند قابلیت‌های یکسان با لینکدین را در اختیار کاربران قرار دهد، با‌حال همچنان می‌تواند تعدادی از کاربران لینکدین را جذب کند.

ایلان ماسک می‌خواهد ایکس را یک شب اجتماعی همه‌کاره تبدیل کند و برای ن هدف، ‌دنبال افزودن ویژگی‌های مختلف آن . برای مثال در آینده باید منتظر افزودن ویژگی تماس صوتی و تصویری پلتفرم باشیم، البته طبق گزارش‌ها، قابلیت رایگان نخواهد و تنها در اختیار کاربران سرویس پریمیوم قرار خواهد گرفت.

باید منتظر ماند و دید چه زمانی امکان فاده از ویژگی افزودن آگهی‌های خدام برای تمام کاربران ایکس فراهم می‌شود و میزان قبال از آن چگونه خواهد .



منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *