آیا از وضعیت آبی خود خسته شده اید؟ این نمایندگان املاک و مستغلات فقط جای شما را دارند.

جن هابل در گرین‌ویل، SC یک مشاور املاک و مستغلات شد، زیرا معتقد بود زندگی خوب با یک خانه خوب شروع شد و اکنون تلفنش مرتباً از تماس‌های مشتریان خارج از ایالت صدا می‌کرد. که معتقد بود می توانند هر دو چیز را در شهر او پیدا کنند.

بسیاری از محافظه‌کاران سرسخت از ایالت‌های عمیقا آبی مانند نیویورک، واشنگتن و کالیفرنیا بودند که از سیاست در آنجا خسته شده بودند. ?

پاسخ او همیشه تاکیدی بود: “شما اینجا را دوست خواهید داشت.”

خانم هابل عامل اصلی در کارولینای جنوبی است حرکت محافظه کارانه، یک شرکت مستقر در تگزاس که به محافظه کاران کمک می کند تا به مکان های کاملا قرمز مهاجرت کنند. (“زمانی که جامعه شما دیگر منعکس کننده اخلاق و ارزش نیست، ممکن است زمان حرکت فرا رسیده باشد.” و با کارولینای جنوبی سال گذشته از فلوریدا پیشی گرفت به عنوان سریع ترین ایالت در حال رشد در کشور، او بسیار مشغول است.

مهاجرت به رونق طولانی مدت املاک و مستغلات در سراسر کارولینای جنوبی دامن زده است، جایی که جمهوری خواهان بیش از دو دهه است که عمارت فرماندار و مجلس قانونگذاری را کنترل می کنند. مشاوران املاک و مستغلات مانند خانم هابل می‌گویند بسیاری از مشتریانشان محافظه‌کاران مذهبی هستند که دلایل آنها مخالفت با سیاست‌هایی مانند دسترسی به سقط جنین، حمایت از حقوق تراجنسیتی‌ها و دستورات واکسن در طول همه‌گیری است.

پل چابوت، بنیانگذار و رئیس Conservative Move، که با حدود 500 نماینده در سراسر کشور کار می کند، گفت که زمانی که او شرکت خود را در سال 2017 راه اندازی کرد، تعداد زیادی از افراد درخواست کننده برای رفتن به کارولینای جنوبی وجود نداشت.

آقای Chabot گفت، با این حال، در دو سال گذشته، به تگزاس و فلوریدا در میان سه ایالت برتری که مشتریان این شرکت در حال خرید خانه هستند، پیوسته است. حدود 5000 نفر در پایگاه داده مشتریان آن ابراز علاقه کرده اند که به زودی به کارولینای جنوبی نقل مکان کنند.

اکثر مشتریان این شرکت در کارولینای جنوبی خرید خانه در شهرستان گرین ویل را انتخاب کرده اند که در منطقه ای عمیقاً محافظه کار و مسیحی معروف به Upstate است. این شهرستان از سال 2020 تا 2022 دومین رشد جمعیت را در ایالت داشت، پس از شهرستان هاری، که ساحل میرتل را در بر می گیرد و خانه های گران تری دارد.

خانم هابل، همراه با دوجین کارگزار املاکی که با Conservative Move کار نمی‌کنند، اما تجربه‌شان منعکس‌کننده تجربیات او بوده است، توضیح داد که برای فروش جذابیت گرین‌ویل کار آسانی داشته است. این امر به ویژه در مورد مشتریانی که از شهرهای بزرگ لیبرال و حومه‌های آن‌ها نقل مکان می‌کنند و هنوز هم می‌خواهند اشاره‌ای به زندگی جهانی داشته باشند صادق بود.

گرین‌ویل برای نمایش‌های برادوی و بارهای روی پشت‌بام به اندازه کافی بزرگ است، اما مردم همچنان اغلب همسایه‌های خود را در مرکز شهر می‌بینند، جایی که پل عابر پیاده منظره‌ای از آبشار رودخانه ریدی می‌دهد. ماموران نیز اغلب به کمبود کمپ های بی خانمان در شهر اشاره می کنند.

شاید مهم‌تر از همه، مالیات بر دارایی پایین است، و خانه‌ها معمولاً ارزان‌تر از غرب یا نیوانگلند هستند. قیمت متوسط ​​یک خانه حدود 360000 دلار است. کارگزاران املاک نیز توجه داشته باشند که وجود دارد صدها کلیسا در نزدیکی گرین ویل، عمدتا مسیحی. و دانشگاه باب جونز، یک مدرسه برجسته انجیلی، اینجاست.

لینا براک، محافظه‌کاری که اخیراً از Temecula، کالیفرنیا به گرین‌ویل نقل مکان کرده است، گفت: «وقتی در داخل بانک‌ها، فروشگاه‌ها یا مدارس قدم می‌زدم، همیشه موسیقی مسیحی در پس‌زمینه پخش می‌شد. سقط جنین «احساس خوبی داشتم، احساس می‌کردم که مورد استقبال قرار گرفتم. احساس می کردم در ایالات متحده هستم.»

برخی از نمایندگان هنگام فروش مشتریان در ایالت از استراتژی مشابه Goldilocks استفاده می کنند: آنها می گویند تگزاس خیلی داغ است. فلوریدا خیلی گران است. تنسی شهرهای آبی زیادی دارد. اما کارولینای جنوبی؟

خانم هابل اخیراً به یک خریدار گفت: «این عالی است.

سال گذشته حدود 15500 نیویورکی، 15000 کالیفرنیایی و 36000 ساکن کارولینای شمالی به این ایالت که بیش از 5.3 میلیون نفر جمعیت دارد نقل مکان کردند. هیچ داده ای وجود ندارد که این آمار جمعیتی را بر اساس احزاب سیاسی تجزیه و تحلیل کند، اما تعداد کمی از آنها معتقدند که این رشد به تغییر سیاسی دولت کمک زیادی می کند. مارک اونز، استاد علوم سیاسی در سیتادل در چارلستون، گفت که نمی‌توان همین را در مورد تگزاس، جورجیا و کارولینای شمالی گفت که با هجوم جوانان لیبرال به برخی از شهرهایشان آبی‌تر می‌شوند.

جریان محافظه کاران به کارولینای جنوبی بر چیزی تاکید می کند که حتی بسیاری از کسانی که در حال حرکت هستند، واقعیتی ناگوار در آمریکای قطبی شده است، زیرا مردم تصمیم می گیرند راه خود را با همسایگانی که با آنها مخالف هستند جدا کنند. چند نفر از تازه واردان به منطقه گرین ویل گفتند که این تصمیم دشواری بوده است، اما آنها از احساس تنهایی و حتی طرد شده خسته شده اند.

یانا غنام، یکی از مشتریان اخیر خانم هابل، گفت که او از لیورمور، کالیفرنیا به گرین‌ویل نقل مکان کرده است، زیرا می‌خواست دوستانی پیدا کند که او را به خاطر رأی دادن به جمهوری‌خواهان یا مخالفت با اتحادیه مورد انتقاد قرار ندهند. خانم غنام در مورد زندگی خود در لیورمور گفت: “خیلی زیاد بود، “اوه، باید این کار را انجام دهی تا جا بیفتی، باید آن کار را انجام دهی.”

البته سیاست تنها دلیل مهاجرت مردم به کارولینای جنوبی نیست. آب و هوا برای یک چیز مهم است، و مشاغل از جمله در روند رو به رشد بسیار جذاب بوده است صنعت خودروهای الکتریکی.

فرماندار هنری مک مستر رشد اقتصادی ایالت را در سال های اخیر تبلیغ کرده و به اتحادیه های معدود این ایالت به دلیل ایجاد تهدید برای آن حمله کرده است. وزارت بازرگانی کارولینای جنوبی گفت در سال 2023، ایالت بیش از 9 میلیارد دلار سرمایه گذاری داشت که دومین سرمایه بزرگ در تاریخ آن بود که تقریباً 14000 شغل را نشان می داد.

با این حال، پاملا هریسون، یکی دیگر از مشاوران املاک در ایالت بالا، گفت که معادله اکثر مشتریانش ساده است: “آنها آب و هوا را دوست دارند، آنها سیاست را دوست دارند و سعی می کنند از وضعیت آبی خود خارج شوند.”

برد لیلز، یک مامور مستقر در اسپارتانبورگ، در حدود 30 مایلی شرق گرین ویل، گفت که او و همکارانش از موج تازه واردان جمهوری خواه به عنوان “مهاجرت بزرگ” یاد کرده اند.

تعدادی از نمایندگان گفتند که بسیاری از خریداران محافظه‌کار در گرین‌ویل به دنبال زمین‌های کمی خارج از شبکه بوده‌اند، از انجمن‌های مالکان خانه اجتناب کرده‌اند و خانه‌هایی با فضای حیاط خلوت فراوان برای باغ‌های سبزیجات، مرغ‌ها یا سایر حیوانات انباری خریداری کرده‌اند، زیرا علاقه‌مند به مستقل بودن هستند. و متکی به خود

لورن گومز، محافظه‌کاری که در سال 2022 با همسر و سه فرزندش به شهرستان گرینویل نقل مکان کرد، گفت: «اگر پنج سال پیش به من می‌گفتی که من جوجه دارم، می‌گفتم «دروغ می‌گویی». خشمگین از سیاست لیبرال در مینه سوتا، جایی که خانواده او هفت نسل در آن زندگی کرده بودند.

خانم گومز که خود را مسیحی و مخالف سقط جنین توصیف می‌کرد، گفت که احساس می‌کند مجبور به ترک این کشور شده است زیرا در فروشگاه‌های مواد غذایی به دلیل عدم استفاده از ماسک در طول همه‌گیری همه‌گیر فریاد می‌زدند و به دلیل اینکه سقط جنین در مینه‌سوتا قانونی و بدون محدودیت است. .

او همچنین گفت که نگران این است که چگونه، از نظر او، «تراجنسیتی‌گرایی در تمام جنبه‌های آموزش، زندگی عمومی، زمانی که شما بیرون هستید» در مینه‌سوتا نفوذ می‌کند.

خانم گومز و دیگر محافظه‌کارانی که به کارولینای جنوبی نقل مکان کردند، گفتند که از ممنوعیت سقط جنین پس از حدود شش هفته بارداری در ایالت خوششان می‌آید. سایر سیاست‌های محلی در شهرستان گرین‌ویل نیز برای آنها جذاب بوده است، مانند زمانی که هیئت امنای کتابخانه‌های این شهرستان به انتقال مواد کودکان که کودکان تراجنسیتی را نشان می‌دهند از بخش کودکان به بخش والدین رای دادند.

استفن جانسون جونیور اخیراً به ریک و ناتالی ساموئلسون کمک کرد تا از گیگ هاربر، واشینگتن، به ویلیامستون، SC، شهری با مساحت تقریباً 4000 نفر در 20 مایلی خارج از گرین‌ویل، جایی که بودجه 2 میلیون دلاری آنها به این معنی بود که آنها می‌توانستند تقریباً هر چیزی را در منطقه بپردازند، کمک کرد.

اما روز جمعه، ساموئلسون‌ها که جمهوری‌خواه هستند، با آقای جانسون در رستوران BrickTop در مرکز شهر ملاقات کردند و در مورد خرید خانه جدید در گرین‌ویل بحث کردند، زیرا می‌خواستند نزدیک‌تر به یک بیمارستان زندگی کنند. آنها همچنین درباره یک ورزشکار تراجنسیتی صحبت کردند که آقای جانسون گفت بازی در یک بازی بسکتبال دخترانه را که او داوری کرده بود دیده است.

آقای جانسون در حالی که پیشخدمت تخم‌مرغ‌های شیطانی باقی‌مانده را بیرون می‌آورد و «بیکن میلیونر» را شیرین می‌کرد، گفت: «به وضوح این پسر جوانی است که از همه هم تیمی‌های دوستش بزرگ‌تر است». او خود را زن معرفی می‌کند، بنابراین به او اجازه بازی دادند.»

خانم ساموئلسون سرش را تکان داد.

سپس صحبت به این شد که گرینویل چقدر برای آنها فوق العاده بود.

آقای جانسون گفت: “یک دیگ ذوب حباب محافظه کارانه.”

آقای ساموئلسون گفت: «این مسیحیت است. “هیچ مکانی به این درجه برای مسیحیت متحد کننده تر نیست.”

رشد اخیر و هجوم ساکنان ثروتمندتر بسیاری از ساکنان فقیرتر را مجبور به ترک کرده است، مشکلی که به سختی منحصر به گرین‌ویل یا جنوب است، اما به‌ویژه برای جامعه سیاه‌پوست آن سخت است. یک 2023 مطالعه از دانشگاه فورمن دریافت که گرین‌ویل از سال 1990 شاهد کاهش 22 درصدی جمعیت سیاه‌پوست خود بوده است، در حالی که جمعیت کلی شهر حدود 21 درصد افزایش یافته است.

این مطالعه نشان داد: «خانواده‌های ثروتمند سفیدپوست در حال نقل مکان به محله‌های تاریخی سیاه‌پوستان هستند که شهر گرین‌ویل را احاطه کرده‌اند. “علاقه تازه یافته آنها به مکانهایی که زمانی از آنها دوری می کردند، افزایش ارزش دارایی فراتر از توان مالی جمعیت سیاهپوست موجود است.”

مرکز شهر گرین‌ویل، یکی از بزرگترین نقاط فروش برای مشاوران املاک، با ادامه رشد و جذب جمعیت، ارزش خانه‌های مجاور را افزایش می‌دهد. در یکی از شنبه‌های اخیر، هنگام رقصیدن زوج‌ها در زیر درختان، نت‌های برنجی نوازندگان ساکسیفون از پیاده‌روها بیرون می‌آمد.

صحنه های مشابه بسیاری از تازه واردان از جمله کرت و لیز کاتلر و دختر 10 ساله آنها را مجذوب خود کرده است. او گفت که آقای کاتلر در سال 2021 از شغل بهداشتی خود در شهر نیویورک اخراج شد، زیرا از اجرای دستورات شهر برای واکسن کرونا برای کارمندان دولت خودداری کرد. او گفت که او به عنوان شماس در کلیسای باپتیست خود در آنجا خدمت می کرد، اما درخواست او برای معافیت مذهبی رد شد.

آنها 700 مایل به سمت جنوب سفر کرده بودند، 350000 دلار برای خانه ای در خارج از اسپارتانبورگ خرج کرده بودند، دیوارهای داخلی را به رنگ کرم کدو رنگ آمیزی کرده بودند و برای جوجه های خود لانه ای ساخته بودند. آنها به وعده مشاور املاک خود مبنی بر یک آمریکای مسیحی و محافظه کار اعتماد کرده بودند و در یکشنبه اخیر، خانواده در کلیسای باپتیست عبادت کردند و از خدا برای خانه جدیدشان تشکر کردند.

کشیش گفت: “شهرت مبارک باد.” “و کشور شما را متبرک خواهد کرد.”

صوتی تولید شده توسط پاتریشیا سولباران.

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *