آیفون 15 پرو مکس از دید DxOMark دومین دوربین موبایل برتر بازار

مرجع DXOMARK بیشتر با بررسی دقیق دوربین‌ها شناخته می‌شود، حالا سراغ آیفون 15 پرو مکس رفته . جدیدترین گوشی پرچمدار اپل با قابلیت تثبیت تصویر، رنگ و فیلمبرداری فوق‌العاده خود موفق کسب چند امتیاز بسیار خوب ه ، اما فاصله زیادی در میدان دید سنسور اصلی و لنز تله‌فوتوی آن وجود همراه چندین ایراد دیگر، باعث ه تا دستگاه با امتیاز 154 در جایگاه دوم برترین دوربین گوشی‌های موبایل قرار بگیرد.

عمل دوربین آیفو‌ن 15 پرو مکس

دوربین آیفون 1‌5 پرو مکس موفق ه تقریباً در تمام زیرشاخه‌های عمل ویدیویی، ‌ثنای بافت و مصنوعات، رت اول DXOMARK را کسب کند. امکان ضبط ویدیوهای Dolby Vision HDR با وضوح 4K و نرخ 60 فریم یکی از ویژگی‌های قابل‌توجه دوربین دستگاه ه و DXOMARK در طول آزمایش خود از آن فاده ه .

DXOMARK در بررسی خود می‌نویسد:

«نوردهی ویدیو و رندر رنگی در اکثر شرایط بسیار سازگار و موازنه بافت/نویز آن ترین چیزی تاکنون دیده‌ایم. سیستم فوکوس خودکار نیز در نور کم عمل خوبی از خود نشان می‌دهد و تثبیت‌کننده ویدیو آن یکی از ترین نمونه‌های موجود در بازار .»

عمل آیفو‌ن 15 پرو مکس در عکاسی نیز از نظر نوردهی، رنگ و بافت بالاترین رت را خود اختصاص داده، اما درباره فوکوس خودکار و نویز آن مشکلاتی اشاره ه .

حالت پرتره یافته، ثبت عمق و امکان رندر دقیق رنگ پوست دستگاه باعث ه تا آیفون 15 پرو مکس در دسته‌‌بندی «دوستان و خانواده» و «فضای داخلی» DXOMARK بالاترین رت را کسب کند. کارشناسان وب‌سایت همچنین اشاره ه‌اند خروجی 24 مگاپیکسلی جدید سنسور 48 مگاپیکسلی آیفون نیز باعث می‌شود تا عکس‌هایی با جزئیات بیشتر بگیرید.

با‌وجود، در رت‌بندی برترین دوربین گوشی‌های موبایل، هواوی P60 پرو همچنان جایگاه اول را تصاحب ه . دستگاه دارای سنسورهای 48 مگاپیکسلی اصلی و تله‌فوتو و یک سنسور 13 مگاپیکسلی فوق‌عریض . در تصویر بالا می‌توانید کیفیت عکس گرفته‌ه توسط آیفون 15 پرو مکس، آیفون 14 پرو و هواوی P60 پرو را مشاهده .

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *