آیووای من: پوشش اعضای گروه به عنوان یک بومی یا تازه وارد

کلن براونینگ اگر سعی می‌کردید به شهری فکر کنید که شبیه به قطب مقابل سانفرانسیسکو است، دموین شرط بسیار خوبی خواهد بود.

هنگامی که در ماه نوامبر فهمیدم که دو هفته فرصت دارم تا زندگی خود را در منطقه خلیج جمع کنم و برای زمستان به آیووا بروم تا در مورد جلسات اتحادیه آیووا گزارش بدهم، با سیدنی امبر، یکی از همکارانم تماس گرفتم. چهار سال پیش این تکلیف را ترسیم کرد، برای توصیه. او به من اطمینان داد که رانندگی در برف آسان خواهد بود و گفت که در طول مدت حضورش در آیووا و پوشش رقابت‌های مقدماتی دموکرات‌ها در سال 2020، تقریباً سه بار در جاده‌های یخی جان خود را از دست داده است.

مسلح به آن دانش آرامش بخش – و چند کت جدید – به سمت Des Moines حرکت کردم. تنها در شش هفته کوتاه، بیش از 3400 مایل را با ماشین کرایه‌ام رانندگی کردم، در گردهمایی‌های همه نامزدهای پیشرو شرکت کردم و با ده‌ها رای‌دهنده صحبت کردم. اما در حالی که من به عنوان یک آیوان در حال مهتابی بودم، یکی از همکاران من در کارمندان یک چیز واقعی است.

Anjali Huynh، یک خبرنگار سیاسی که در شهر آیووا بزرگ شده است، تلاش همه ما خبرنگاران برای تبدیل شدن به متخصص آیووا را تماشا کرده است و – من فقط می توانم تصور کنم – چشمانش را از ناتوانی ما در آمیختن با مردم محلی چرخاند. همانطور که آماده شدم تا دوره کاری خود را در اینجا به پایان برسانم، می خواستم با یک آیوان واقعی در مورد وضعیت او گپ بزنم و برخی از چیزهایی را که آموخته ام به اشتراک بگذارم.

گفتگوی ما اینجاست.

انجلی هوینه واکنش شما وقتی برای اولین بار شنیدید که قرار است به Des Moines، جایی که قبلاً نرفته اید، اعزام شوید، چه بود؟

کلن من زمانی را در غرب میانه سپری نکرده‌ام، بنابراین مشتاقانه منتظر آن بودم، اما همچنین نمی‌دانستم چه انتظاری داشته باشم. در ذهنم دیدی از مزارع ذرت و زمین مسطح داشتم که تضاد کاملی با دامنه های سانفرانسیسکو داشت. وقتی برای اولین بار از اینجا بیرون آمدم، اولین برداشت من از مرکز شهر د موین این بود: «وای، خیلی ساکت است. من حدس می‌زنم که مردم فقط در خانه هستند زیرا هوا سرد است.» اما آیووا به سادگی یک ایالت بسیار کم جمعیت تر است، و من خیلی زود متوجه شدم که دقیقاً همین طور است.

انجلی چقدر سرد بود

کلن 40 درجه بود که الان به نظرم گرم است. اما، من کنجکاو هستم: برای شما، که در شهر آیووا بزرگ شده‌اید، دیدن افرادی مثل من در حال چتر نجات چگونه بوده است؟

انجلی خیلی عجیب بوده بخشی از این که چرا وارد روزنامه‌نگاری شدم به خاطر تشکیلات مجلس بود. در سال 2016، اولین رویدادی که من در آن شرکت کردم مربوط به سناتور برنی سندرز در زادگاهم بود، زیرا شنیدم که جاش هاچرسون، مردی که نقش پیتا را در «بازی‌های گرسنگی» بازی می‌کند، قرار است در کنار او کمپین انتخاباتی کند.

من 14 ساله بودم. یادم می‌آید که از این که این مرد اهل ورمونت را می‌دیدند، در شگفت بودم. این اولین باری بود که متوجه قدرت آیووا در جذب همه این نامزدها به اینجا شدم.

بنابراین در سال 2020، پیش از انتخابات مقدماتی دموکرات ها، یک مجله خبری محلی را متقاعد کردم که به من اجازه دهد نامزدها را دنبال کنم. من برای آنها به نمایشگاه ایالتی آیووا رفتم، و در حین پوشش نامزدها، به یاد می آورم که همه روزنامه نگاران ملی و نحوه صحبت آنها در مورد آنها را دیدم و از جلوی بازدیدکنندگان نمایشگاه گذشتم و فقط احساس ناامیدی کردم. می‌دانستم که اگر به نوعی مرحله ملی برسم، می‌خواهم آن را بهتر انجام دهم، در مورد آیوایی‌ها نه تنها با استفاده از تروپ‌ها صحبت کنم، بلکه مطمئن شوم که واقعاً درک می‌کنم که چرا آنها به آنچه اعتقاد دارند، اعتقاد دارند.

کلن این کاری است که سعی کردم با داشتن فرصت حضور در زمین به مدت شش هفته در اینجا انجام دهم.

انجلی آیا چیزی وجود دارد که شما را در آیووا شگفت زده کند؟

کلن من واقعاً متوجه نشدم که کل چیز “آیووا نیس” واقعی است. عوامل کمپین یا استراتژیست هایی که برای مدت طولانی این کار را انجام می دهند از من پرسیده اند: “اوه، دستکش آوردی؟ آیا به آنها نیاز داری؟»

اما انجلی، می‌خواستم بپرسم امروز چه انتظاری از هیئت‌ها دارید؟ به طور کلی از این فرآیند چه نظری دارید؟

انجلی من هنوز با بسیاری از رای دهندگان صحبت می کنم که بلاتکلیف هستند. من در هفته گذشته ویوک راماسوامی را پوشش می‌دهم، و در رویدادهای او با افراد زیادی روبرو شده‌ام که می‌گویند بین او و هر تعداد کاندیدای دیگر قرار دارند. بسیاری از آیوایی‌ها تا آخرین ثانیه منتظر می‌مانند تا تصمیم بگیرند از چه کسی حمایت کنند، بنابراین این بازی‌های نهایی مهم هستند.

مسائل زیادی در مورد گروه‌ها وجود دارد. این واقعیت که آنها در یک زمان مشخص، در یک روز خاص، حضوری هستند، آنها را برای برخی افراد غیر قابل دسترس می کند.

اما دیدن روند رو به جلو زیبایی خاصی دارد، دیدن همسایگانی که واقعاً برای این فرآیند ارزش قائل هستند گرد هم می آیند و یکدیگر را متقاعد می کنند که از یک نامزد خاص حمایت کنند. آیووا از دیدگاه‌های متنوع‌تری نسبت به آن برخوردار است – اینجا فقط کشاورزان نیستند – و شما به‌ویژه می‌توانید آن را در طول جلسات گروهی مشاهده کنید.

کلن بزرگ ترین نکته من این است که از صحبت رو در رو با رای دهندگانی که این موضوع را بسیار جدی می گیرند و مسئولیت مدنی خود را بسیار جدی می گیرند، لذت برده ام. و آنها مایل به گفتگو با رسانه ها هستند.

روز گذشته پس از تظاهرات ترامپ در سیو سنتر با این دو زوج صحبت می کردم و آنها گفتند: «می دانید، ما واقعاً نیویورک تایمز را خیلی دوست نداریم. ما به آن اعتماد نداریم.» ما 20 دقیقه گفتگو کردیم. داشتم توضیح می دادم که رسانه ها از کجا می آیند: ما حقیقت را گزارش می کنیم. داستان های ما دقیق است. و آنها اساسا گفتند: “رسانه ها اعتماد مردم را از دست داده اند” و آنها بیشتر به آنچه در اطراف خود می بینند و منابع خبری جایگزین مانند تاکر کارلسون تکیه می کنند.

در حال حاضر این شکاف در کشور در مورد اینکه چه چیزی واقعی است وجود دارد، و این باعث می شود که دسترسی به مردم بسیار دشوار باشد. اما من قدردانی می‌کنم که ما توانستیم رو در رو در این مورد صحبت کنیم نه از طریق صفحه نمایش.

انجلی آیا لحظات خنده‌داری از مسیر دارید؟

کلن خنده دارترین لحظه برای من سوالی از یک دختر 10 ساله از نبراسکا بود که از ویوک راماسوامی پرسید اگر رئیس جمهور شود آیا از شی جین پینگ رهبر چین برای باغ وحشش یک پاندا غول پیکر درخواست می کند؟ و گفت تلاش خواهد کرد.

انجلی در مورد نکات برجسته آیووا چطور؟

کلن رفتن به دویدن در اطراف دریاچه گری در د موین. غروب های باورنکردنی در آیووا وجود دارد. چندین پل بزرگ در Des Moines وجود دارد که در شب روشن می شوند. برخی از غذاها واقعاً خوب بوده است.

پلی بر روی دریاچه گری در د موین، جایی که کلن براونینگ در طول دوره کاری خود در آیووا به دویدن رفت.اعتبار…کلن براونینگ/نیویورک تایمز

حتی زمانی که رویدادهای مبارزاتی من را به مناطق روستایی ایالت برد، آنها را جذاب دیدم. به عنوان مثال، کافه Fruited Plain در مرکز شهر Sioux Center، مکانی دنج برای پناه گرفتن از سرما است. و در یک نقطه، من به طور تصادفی به نبراسکا رفتم. انجلی، مکان مورد علاقه شما در آیووا چیست که آیووا سیتی نیست؟

انجلی دوبوک در پاییز زیباست. آخرین باری که رفتم، بازار زمستانی داشتند.

کلن من باید زمانی برگردم که بیرون 18 درجه منفی نباشد.

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *