آیووا پاندرینگ در این دوره مقدماتی غیرمعمول جمهوری خواهان کمیاب بوده است

دنبال کنید برای به روز رسانی های زنده در مورد اتحادیه آیووا.

کمپین انتخاباتی در آیووا در ماه‌های منتهی به جلسات حزبی به طور سنتی شامل کاندیداهایی بود که از آداب و رسوم محلی استقبال می‌کردند، از مکان‌های نمادین بازدید می‌کردند و از سیاست‌هایی با هدف کمک به اقتصاد مزرعه‌محور ایالت حمایت می‌کردند.

اما در سال جاری، جمهوری خواهانی که به دنبال نامزدی حزب خود در انتخابات ریاست جمهوری هستند، تا حد زیادی از دست زدن به اولویت‌های محلی اجتناب کرده‌اند – و به نظر می‌رسد چنین تلاش‌هایی مانند گذشته مؤثر نبوده است.

این عمدتا به این دلیل است که رئیس جمهور سابق دونالد جی. ترامپ، که به سبک یک رئیس جمهور فعلی نامزد شده است، بر ایالت تسلط داشته است در حالی که به سختی پا در آن گذاشته است. اگرچه او در سخنرانی های خود به کشاورزان آیووا اشاره می کند و در مورد نحوه ریختن پول به ایالت صحبت می کند، اما از سیاست خرده فروشی کلاسیک که ستون اصلی گروه ها به نفع تظاهرات بزرگتر است اجتناب کرده و در عین حال پیام خود را بیشتر بر مسائل ملی متمرکز کرده است. .

با انجام این کار، آقای ترامپ پیشنهاد می‌کند که شاید برای یک رئیس‌جمهور سابق با طرفداران بسیار زیاد، احترام زیادی به اولویت‌های محلی برای کسب پیروزی در آیووا نشان داده شود.

برنت سیگریست، نماینده ایالتی در شورای بلوفز گفت: «بیشتر صحبت ها در مورد امنیت مرزها و اقتصاد و تورم، مسائل ملی است تا آیووا محور. او پیشنهاد کرد که اگر آقای ترامپ «در میدان نبود، شاید برخی مسائل دیگر نقش برجسته‌تری پیدا می‌کرد».

جف کافمن، رئیس حزب جمهوری خواه آیووا، گفت که از این که وضعیت مرزی ایالات متحده با مکزیک، به جای یک موضوع محلی تر، برای بسیاری از رای دهندگان «در خط مقدم» مسائل مطرح شده است، «تعجب» است.

نامزدهای دیگر همچنان به دنبال ایجاد زمین‌های مخصوص آیووا برای یک مسابقه سنتی هستند. اما با حفظ برتری 30 درصدی آقای ترامپ نسبت به نزدیکترین رقیب خود – نیکی هیلی، فرماندار سابق کارولینای جنوبی – در نظرسنجی نهایی Des Moines Register به نظر نمی رسد که قبل از تشکیل جلسات حزبی، زمین های آنها همیشه به زمین بیفتد. در عوض، مسائل محلی به جای اینکه بخشی از استراتژی برنده باشد، بیشتر در میان نامزدهایی که برای مقام دوم رقابت می کنند، به عنوان یک تمایز عمل کرده است.

فرماندار فلوریدا، ران دیسانتیس، که از تمام 99 شهرستان ایالت بازدید کرده و امید خود را به حضور قوی در گروه‌ها بسته بود، به پیشنهادهایی با هدف ایجاد طنین در جوامع کشاورزی، مانند درخواست برای حذف “مالیات بر مرگ” متمایل شده است. در مزارع خانوادگی

آقای دیسانتیس و خانم هیلی در جریان جدیدترین مناظره CNN به طور خلاصه بر سر مسائل مربوط به اتانول و کشاورزی به یکدیگر حمله کردند. روز پنج‌شنبه، خانم هیلی، آقای دیسانتیس را در یک نشست سوخت‌های زیستی به دلیل حمایت از قوانین قبلی برای لغو استاندارد سوخت‌های تجدیدپذیر، که سیاستی محبوب است که اتانول را با بنزین ترکیب می‌کند، مورد هدف قرار داد.

و ویوک راماسوامی، کارآفرین ثروتمند، به شدت از رقبای خود از جمله آقای ترامپ به دلیل مخالفت نکردن آنها انتقاد کرده است. خطوط لوله دی اکسید کربن که برخی از سرزمین های آیوان را از طریق قلمروی برجسته تصرف می کند.

با این حال، در زمانی که آقای ترامپ و مشقات قانونی او همچنان بیشتر توجه را به خود جلب می‌کنند، چنین مبارزه‌ای تقریباً عجیب به نظر می‌رسید.

مونته شاو، مدیر اجرایی انجمن سوخت‌های تجدیدپذیر، گفت که نامزدهای پایین‌تر رأی‌گیری «به ناچار از طریق درگیر شدن با رأی‌دهندگان در سالن‌های شهر یا شرکت در مناظره‌ها، در مورد مسائل آیووا صحبت کردند». اما، او گفت، تجمع‌های بزرگ‌تر آقای ترامپ، با تعامل کمتر با رای‌دهندگان، «به او اجازه داده است تا به مسائل گسترده‌تری پایبند باشد».

آقای شاو گفت: «این واقعاً یک انجمن معمولی نیست، زیرا شما یک رئیس جمهور سابق دارید که نامزد می شود. او گفت: «او این توانایی را دارد که جمعیت بزرگی را جذب کند،» و افزود که «این سبک معمولی شما در آیووا نیست.»

با این حال، همانطور که آقای ترامپ به دنبال تقویت حمایت در این ایالت بوده است، او نیز در آخرین لحظات به صحنه های محلی پرداخته است. در ویدئویی که یک روز قبل از برگزاری جلسات گروهی توسط سوپر PAC آقای ترامپ ارسال شده بود، آقای ترامپ گفت که “اتانول را تایید می کند” زیرا “اتانول من را تایید می کند” – اگرچه هیچ جزئیاتی در مورد آنچه که از نظر سیاست مستلزم آن است ارائه نکرد.

توجه بیشتر به اولویت های ملی ممکن است در درازمدت تفاوت چندانی برای آیووا ایجاد نکند. به هر حال، کاندیداهای گذشته، گاهی وعده‌هایی داده‌اند که به نظر می‌رسد زمانی که تقویم اولیه به جلو می‌رود، فراموش کرده‌اند. به عنوان مثال، در دوره اول ریاست جمهوری باراک اوباما، رئیس جمهور سابق، او با انتقاد مواجه شد از سوی سازمان‌های کشاورزی به دلیل عمل نکردن به وعده کمپین انتخاباتی آیووا برای بستن شکافی که به نفع «مگا مزارع» بود.

ایوانی ها می گویند که توجه متمرکز در طول سال ها تا حد زیادی به نفع ایالت آنها بوده است. آنها به نمونه هایی مانند انتصاب تام ویلساک، فرماندار سابق آیووا، به عنوان وزیر کشاورزی در دولت اوباما و بایدن اشاره می کنند که نشان می دهد میزبانی از نامزدهای ریاست جمهوری نتیجه می دهد.

آیووا با وادار کردن نامزدها به مطالعه در مورد لایحه مزرعه، یک بسته قانونی که بر برنامه های کشاورزی و غذایی در سراسر کشور نظارت دارد، بر سیاست تأثیر گذاشته است. و تری برانستاد، فرماندار سابق آیووا، خاطرنشان کرد که جورج دبلیو بوش، رئیس‌جمهور سابق – آخرین نامزد جمهوری‌خواه که هم در انتخابات آیووا پیروز شد و هم نامزد نهایی حزب شد – در وضع استاندارد سوخت تجدیدپذیر «ابزاری» داشت.

آقای برانستاد گفت: «استفاده از اتانول تحت رهبری او بسیار بالا رفت، حتی اگر او اهل ایالت نفتی تگزاس است». “این چیزی بود که ایوانی ها از آن استقبال کردند.”

آقای ترامپ اغلب به خود می بالد که به کشاورزان داده است 28 میلیارد دلار کمک مالی برای جبران هرگونه عواقب ناشی از جنگ های تجاری. اما تمرکز او بر مسائل خاص نبوده است.

اما جایگاه این ایالت در میان ملت – فقط برای جمهوری خواهان در این دوره – برای نامزدهای کمتر شناخته شده ای که تلاش می کنند جرقه ای در مبارزات انتخاباتی خود ایجاد کنند، همچنان مهم است. دیوید پترسون، استاد علوم سیاسی در دانشگاه ایالتی آیووا، پیشنهاد کرد که سال‌ها قبل از پیوستن نامزدهای ریاست‌جمهوری به این حوزه، آنها ممکن است در مورد چگونگی رسیدگی به سیاست‌های کشاورزی و مسائلی که بر ساکنان روستایی آمریکا تأثیر می‌گذارند، فکر کنند.

“اگر شما سناتور ایالتی هستید که کشاورزی ندارد، ذرت نمی کارد، هنوز باید به یارانه های اتانول فکر کنید، و “آیا این به من در آیووا آسیب می رساند؟” پیترسون گفت. حمایت از این یک چیز کم‌هزینه است، زیرا رای دهندگان شما اهمیتی نمی‌دهند، اما اگر در نهایت برای ریاست‌جمهوری نامزد شوید، ممکن است مخالفت با آن پرهزینه باشد.»

با در نظر گرفتن این موضوع، نامزدهای 2024 درجات مختلفی از چنین وعده هایی را داده اند. آقای دیسانتیس قول داده است که دفتر مرکزی وزارت کشاورزی ایالات متحده را به آیووا منتقل کند. خانم هیلی قول های کلی داده است که با چین مقابله کند تا “کشاورزان و دامداران آمریکا را آزاد کند.” و آقای راماسوامی پیشنهاد کرده است که دلار آمریکا را به کالاهای کشاورزی گره بزند.

این هفته، آقای دیسانتیس، خانم هیلی و فرماندار سابق آرکانزاس، آسا هاچینسون، کاندیدای طولانی مدت، در انجمنی برای اجلاس سوخت‌های تجدیدپذیر آیووا برای جلب نظر کشاورزان حاضر شدند و حمایت خود را به درستی از آنها اعلام کردند. هر هشت قسمت یک طرح “چشم انداز سوخت های زیستی”، شامل وعده هایی برای ترویج سوخت های تجدید پذیر و مخالفت با الزامات خودروهای الکتریکی.

با این حال، آقای ترامپ که از رقبای خود برتری دارد و همچنان یکی از محبوب ترین کشاورزان آیووا است، علناً در مورد بیش از نیمی از آنها موضع گیری نکرده بود.

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *