اتصال مدارس شب ملی اطلاعات با فیبر نوری اولویت م

وزیر ارتباطات اعلام اتصال مدارس شب ملی اطلاعات از طریق فیبر نوری از اولویت‌های وزارتخانه . او همچنین گفت در زمینه با وزارت آموزش و پرورش نیز مذاکراتی انجام گرفته .

«عیسی زارع‌پور»، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مراسم آغاز سال تحصیلی با حضور دانش‌آموزان در گفتگو با صداوسیما گفت: «یکی از طرح‌های ما فیبر نوری منازل و کسب‌کارها . در ان زمینه هم تحت پوشش قراردادن مدارس نیز یکی از اولویت‌های ما .»

او با اشاره از اردیشت امسال تفاهم‌نامه‌ای توسط وزارت ارتباطت با آموزش و پرورش امضا ه ، ادامه داد: «امیدواریم تا آخر دولت بتوانیم مدارس شهری را از طریق فیبر نوری شب ملی اطلاعات متصل کنیم. پوشش مدارس همزمان با تحت پوشش قراردادن ان‌های مختلف کشور سرعت در حال پیگیری .»

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اخیرا اعلام توسعه شب ملی اطلاعات ۶۰ درصد ه . او با اعلام پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارها را تعریف ه تا رضایت کاربران نسبت کیفیت و سرعت ترنت افزایش یابد، نیز گفت: «با کار جهادی انجام ه کار در بیش از ۳۰ شهر تمام ه و بر اساس هدفگذاری هایی یم تا پایان سال ۸ میلیون خانوار را تحت پوشش فیبر نوری قرار می دهیم.»

وزیر ارتباطات درحالی از افزایش سرعت و کیفیت ترنت سخن می‌گوید علاوه بر یک‌ساله ن فیلترینگ شب‌های اجتماعی محبوب، کاربران همچنان در ساعاتی از شبانه‌روز نیز با اختلالات ترنتی مواجه‌اند.

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *