ادوبی از ابزار هوش مصنوعی جدیدی برای ویرایش عکس رونمایی + ویدیو

ادوبی قرار هفته آینده در رویداد Adobe Max خود از یک ابزار هوش مصنوعی جدید برای ویرایش عکس رونمایی کند. طبق ویدیویی از ابزار (با نام Project Stardust) منتشر ه ، هوش مصنوعی جدید ادوبی می‌تواند ‌طور خودکار اشیاء موجود در تصاویر را شناسایی کند و کاربران اجازه می‌دهد تا سادگی آن‌ها را تغییر بدهند یا حذف کنند.

همانطور در ویدیو زیر می‌توانید مشاهده ، مدیر محصول Project Stardust با کمک ابزار یک چمدان زرد را در تصویر انتخابی خود با سایه‌اش انتخاب می‌کند و سپس آن را حذف می‌کند یا با اشیاء دیگری جا‌جا می‌کند. نکته قابل‌توجه دیگری در ویدیو دیده می‌شود، با حذف قسمتی از یک تصویر، فضای خالی پشت آن نیز ‌طور خودکار پر می‌شود.

ویرایش عکس با هوش مصنوعی جدید ادوبی

Project Stardust شبیه ویژگی Contextual Task Bar اوایل ماه جاری برای فتوشاپ معرفی و می‌تواند ‌طور خودکار مراحل بعدی فرآیند طراحی شما را شناسایی کند و امکان ویرایش سریع را نیز در دسترس قرار دهد. همچنین ابزار دارای قابلیت‌های هوش مصنوعی دیگری نیز . از دیگر کاربردهای آن در ویدیو بالا قابل مشاهده ، می‌توان پر ن فضایی از تصویر با گل‌های تولیده توسط هوش مصنوعی و فاده از توصیفات متنی برای تولید یک شیء جدید اشاره .

با پیشرفت در زمینه هوش مصنوعی مولد، ابزارهای طراحی خودکار بیشتری در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. Canva نیز ابزار ویرایش تصویر مشای را برای حذف یا تغییر خودکار اشیاء موجود در تصاویر ارائه ه و روز گذشته، گوگل در جریان رونمایی از گوشی‌های سری پیکسل 8، اشاره آن‌ها از ابزار Magic Editor پشتیبانی می‌کنند همین کار را انجام می‌دهد.

رویداد Adobe Max هفته آینده و در تاریخ 10 اکتبر برگزار خواهد (18 مهر) و انتظار داریم تا در آن اطلاعات بیشتری درباره Project Stardust و نسخه‌های هوش مصنوعی آینده ادوبی اعلام شود.

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *