از ترس حضور مردم، مراسم تشییع پیکر گلپا در تهران را تغییر دادند

از ترس حضور مردم، مراسم تشییع پیکر گلپا در تهران را تغییر دادند

از خاکسپاری گلپا در آرامستانی که وصیت کرده بود جلوگیری شد

قرار است فردا (سه‌شنبه ۱۶ آبان-۷ نوامبر) مراسم تشییع پیکر گلپا در قطعه هنرمندان بهشت زهرای تهران انجام شود و بسیاری می‌گویند که مقام‌ها از بیم جمعیت زیاد هواداران گلپا از برگزاری این مراسم از مقابل خانه هنرمندان یا تالار وحدت صرف‌نظر کرده‌اند، اقدامی که انتقاد بسیاری از علاقمندان اکبر گلپایگانی را در پی داشت.

به گزارش ایرنا، گلرخ گرایلی همسر استاد اکبر گلپایگانی (گلپا) جزییات کامل و دقیق مراسم خاکسپاری و تشییع همسرش را اعلام کرد.

گرایلی با گلایه از برخی افراد منتسب به خانواده گلپا، گفت: خانواده گلپا هیچ سخنگویی ندارد. تمام تصمیم‌ها برای مراسم از سوی خانواده گرفته شده است. مراسم تشییع ایشان ساعت ۱۰ صبح فردا سه‌شنبه- ۱۶ آبان ماه در قطعه هنرمندان برگزار خواهد شد.

همسر استاد اکبر گلپایگانی (گلپا) با گلایه از انتشار نشانی منزل شخصی ایشان در برخی رسانه‌ها و فضای مجازی تاکید کرد: از انتشار نشانی منزل شخصی و اطلاعات نادرست دلگیریم. پیگیری برای خاکسپاری ایشان در قبرستان ظهیرالدوله طبق وصیت‌شان انجام شد اما ظاهراً این شرایط مهیا نیست و آقای نوربخش (مدیرعامل خانه موسیقی) اعلام کردند این موضوع شدنی نیست.

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *