اسارت ۵۱۰۰ فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی

خبرگزاری میزان – باشگاه اسرای فلسطین گزارش داد که نیرو‌های اشغالگر صهیونیست در مدت یک هفته حدود ۲۰۰ فلسطینی را از کرانه باختری دستگیر کردند.
به گزارش شبکه قدس، این بازداشت‌ها در شهر‌های الخلیل، نابلس، رام الله و جنین متمرکز بوده است.

بر اساس گزارش باشگاه اسرای فلسطینی، تعداد اسیران فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی به حدود ۵ هزار و ۱۰۰ نفر رسیده است.

تشدید استفاده از حکم بازداشت اداری

از این تعداد هزار و ۲۰۰ نفر تحت حکم بازداشت اداری در زندان‌های رژیم صهیونیستی به سر می‌برند.

باشگاه اسرا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که این تشدید اقدامات رژیم صهیونیستی تنها به دستگیری محدود نشده و به سطح تخلفات، جنایات و تعرض به بازداشت شدگان و خانواده‌های آن‌ها نیز کشیده شده است.

این اطلاعیه می‌‎افزاید: این دستگیری‌ها ابعاد خطرناکی را در سطح اجتماعی به همراه داشت، به ویژه اینکه در برخی موارد‌ها علاوه بر هدف قرار گرفتن خانواده شهدا، دانشجویان و کودکان، بیش از یک نفر از آن‌ها دستگیر شدند.

عملیات بازداشت اداری به طور مداوم در حال تشدید شدن است و به تازگی به سمت هدف قرار دادن نسل جدید از جمله کودکان پیش رفته و رژیم صهیونیستی همچنان به هدف قرار دادن اسرای سابقی که سال‌ها را در زندان‌های اشغالی گذرانده‌اند، ادامه می‌دهد.

ازدحام بیش از حد در زندان‌ها

ازدحام بیش از حد در برخی از بازداشتگاه ها، زندان‌ها و مراکز تحقیقاتی و همچنین بخش‌هایی که بازداشت شدگان جدید در آن نگهداری می‌شوند یا به اصطلاح (گذرگاه ها) که تعداد بازداشت شدگان در برخی از آن‌ها به ۵۰ نفر رسید که در شرایط غم انگیزی به سر می‌برند.

این بیانیه حاکی از آن است که برخی از بازداشت شدگانی که در مراکز بازجویی نگهداری می‌شوند، حتی پس از پایان تحقیقات و بازجویی از آن‌ها به دلیل نبود محل نگهداری مناسب، این افراد مدت‌های طولانی را در سلول‌ها در شرایط سخت و غم‌انگیزی نگهداری می‌شوند. 

مقامات زندان‌های رژیم صهیونیستی به جای تعیین محل مناسب برای نگهداری افراد، فضای مورد استفاده را که در هر بخش برای ۶ زندانی مناسب است به ۹ نفر اختصاص داده‌اند.

انتهای پیام/

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *