استفاده از کدهای منطقه امریکا برای ارتباطات تلفنی

کدهای منطقه یا همان کدهای شهر در سامانه تلفنی آمریکا نقش بسیار مهمی در ارتباطات تلفنی داشته و به صورت گسترده در استفاده قرار می‌گیرند. این کدها با هدف تشخیص منطقه یا شهری که تلفنی در آن نشانی وجود دارد، بکار می‌رود. استفاده از کدهای منطقه از پیش نیازهایی است که برای شروع ارتباط تلفنی با یک شخص در ایالات متحده آمریکا باید در نظر گرفته شود.

برای مثال، ما در واقعه‌ای که یک شماره تلفن را داریم، نمی‌توانیم فقط با شماره مورد نظر تماس بگیریم. بایستی کد منطقه متناظر با آن شماره را نیز پیش از شماره تلفن در نظر بگیریم. برای مثال اگر شماره تلفنی که قصد تماس با آن را داریم در منطقه نیویورک باشد، باید کد منطقه نیویورک که 212 است، را قبل از شماره تلفن در نظر بگیریم و با بدون اشتباهات استفاده کنیم.

استفاده از کدهای منطقه علاوه بر تشخیص منطقه مورد نظر، ریزترین تقسیم بندی همراه با موقعیت مکانی و مشخصاتی از شهرها را نیز درمان کرده است. به عنوان مثال کدهای ابتدایی شهر نیویورک 212 و شهر لس آنجلس 213 است. صرف نظر از شهرهای بزرگ، هر منطقه در آمریکا دارای یک کد استاندارد است. بدین ترتیب کد منطقه در مورد تلفن‌های ثابت شهری و کد منطقه همراه (یا همان کد شبکه) در مورد تلفن‌های همراه معرف استاندارد منطقه و دست اندازهای آن است.

استفاده از کدهای منطقه امریکا نه تنها در ارتباطات تلفنی داخلی، بلکه در تماسهای بین المللی نیز برای تشخیص و مشخص کردن منطقه مورد نظر الزامی است. به عنوان مثال، برای تماس با یک شماره تلفن داخلی در آمریکا کد کشور +1 است. این کد مربوط به آمریکا بوده و نشان دهنده این مطلب است که شما تماسی به یک منطقه‌ای در آمریکا می‌خواهید برقرار کنید.

همچنین، استفاده از کدهای منطقه در آمریکا به شبکه‌های تلفن همراه محدود نشده و برای تلفن‌های ثابت نیز قابل استفاده است. با این حال، در برخی موارد نیاز به کدهای دیگری مانند کد شهر و محله نیز ممکن است احساس شود. بنابراین در صورت تماس با یک شماره ثابت در آمریکا، علاوه بر کد منطقه، بایستی کدهایی را که برای محله و شبکه‌های داخلی شهر مورد نظر استفاده می‌شوند نیز در نظر داشته باشیم.

استفاده از کدهای منطقه در ارتباطات تلفنی آمریکا از اهمیت بسیاری برخوردار است و برای ایجاد یک تماس موثر و بدون اشتباهات بزرگتر از این است. با رعایت قوانین پیشی گرفته و استفاده صحیح از کدهای منطقه، شما می‌توانید تماسهای تلفنی خود به آسانی و با دقت بیشتری انجام دهید و در ارتباطات خود موثرتر عمل کنید.
.
منبع : اجتم

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *