استقبال منتقدین از The Beast در جشنواره‌ی فیلم ونیزفیلم جدید برتراند بونلو، نامز…

استقبال منتقدین از The Beast در جشنواره‌ی فیلم ونیز

◾️فیلم جدید برتراند بونلو، نامزد سه‌باره‌ی نخل طلا (برای فیلم‌های House of Tolerance؛ Saint Laurent و Tiresia) پس از نمایش در ونیز مورد علاقه‌ی بیننده‌های بسیاری قرار گرفت. دمون وایز، منتقد ددلاین این فیلم را با آثاری از دیوید لینچ هم‌چون Inland Empire و Twin Peaks با نوعی استایل آرت هاوس مقایسه کرده است که در سه بازه‌ی زمانی متفاوت به امتحان روابط انسانی می‌پردازد. مانند دیگر فیلم‌های بونلو، «دیو» نیز اثری است که اختلاف نظرهای قابل توجهی را میان منتقدها بر می‌انگیزد.

▫️پیتر بردشاو، منتقد گاردین ضمن دادن نمره‌ی 5 ستاره به فیلم و ستایش موسیقی متن آن، باور دارد که این فیلم شاید بهترین فیلم دوران کاری بونلو باشد. فابین لمرسیر از Cineuropa، تجربه‌ی دیدن آن را «غرق‌شدن در اعماق فضای هیپنوتیزم‌کننده‌ی رده اولی که در آن روح لینچ، افولز و کوبریک شناور است.» خواند. این فیلم هم‌چنین در میان فیلم‌های دیده‌شده توسط منتقدان ICS (جامعه‌ی جهانی سینه‌فیل) بالاترین نمره را کسب کرده است. در همین حین منتقدان مجله‌هایی چون ورایتی و هالی‌وود ریپورتر نظرات کاملاً مثبتی درباره‌ی The Beast ندارند.

◾️فیلم The Beast را می‎توان اقتباسی نسبی از رمان The Beast In the Jungle اثر هنری جیمز دانست. کاراکتر جورج مک‌کی که در برابر لیا سیدو نقش‌آفرینی می‌کند نیز از الیوت راجر (قاتلی که پس از تیراندازی و کشتن 6 نفر در یک دانشگاه، با شلیک گلوله جان خود را نیز گرفت.) الهام گرفته شده است. این فیلم چند روز دیگر در جشنواره‌ی تورنتو نیز نمایش داده خواهد شد.

🤖ربات دانلود فیلم و سریال
@MyCinemaFact

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *