استقلالی‌ها بعد از پیروزی مقابل صنعت‌نفت چه گفتند؟

خبرگزاری میزان – تیم فوتبال استقلال شب گذشته در چارچوب هفته اول لیگ برتر در زمین صنعت‌نفت آبادان به برتری ۳ بر صفر دست یافت که اعضای این تیم بعد از این پیروزی به اظهار نظر در این خصوص پرداختند.

*آرش رضاوند: رطوبت و گرمای آبادان کارمان را سخت کرده بود 

*بازی سختی بود و گرما و رطوبت هوا کارمان را سخت‌تر کرده بود. تیم ما باتجربه‌تر عمل کرد و توانستیم برنده باشیم.

*آمادگی بدنی بازیکنان از دقیقه ۷۵ به بعد؟ طبق برنامه جواد نکونام و مربی اسپانیایی در فصل بدنسازی تمرین کردیم. من با مربی اسپانیایی‌مان در فولاد خوزستان کار کرده بودم، او مربی قوی است. امیدوارم در همه بازی‌های چنین شرایطی داشته باشیم.

*زبیر نیک‌نفس: امیدوارم رابطه بین بازیکنان و مدیریت بهتر شود

*صنعت نفت تیم خوبی بود. دویدن در هوای شرجی سخت بود، ولی خدا را شکر برنده بازی شدیم.

*تجربه کار با نکونام را داشته و خاطرات خوبی دارم. ایشان کاری می‌کند بازیکن تمام توانش را بگذارد. امیدوارم رابطه ما و مدیریت نیز بهتر شود و حمایت کنند تا شرایط بهتری داشته باشیم.

 

*کیانوش رحمتی: بازیکنان استقلال با کمترین دریافتی در این گرما دویدند

*بازی خیلی خوبی بود. هوا هم خیلی گرم بود و رطوبت هوا خیلی زیاد. به هر حال نفت آبادان در یک ربع، ۲۰ دقیقه اول بازی تیم خیلی خوبی بود، ولی رفته رفته تیم ما صاحب توپ و میدان شد و بچه‌ها خودشان را پیدا کردند.

*خوشبختانه موقعیت‌های خوبی ایجاد کردیم و توانستیم به گل برسیم. در نیمه دوم نیز گل‌های بیشتری به ثمر رساندیم تا در نهایت به سه امتیاز بازی برسیم.

*دلیل حضور زیاد رحمتی، نوازی و نکونام؟ این موضوع هماهنگ شده بود. آقای نکونام به ما این وظیفه را محول کرده بود که مراقب خط دفاع باشیم و به هیچ وجه عقب ننشینیم و تمرکز من و نوازی بیشتر روی خط دفاع‌مان بود.

*در نهایت یک خسته نباشید به بازیکنان خودمان می‌گویم که با کمترین دریافتی که حتی از سال گذشته تسویه نشده است باغیرت در این گرما به عشق استقلال و هواداران دویدند و در نهایت توانستیم بازی را ببریم.

انتهای پیام/

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *