اعطای ۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات خرد

ویپاد تا پایان شهریور سال جاری، بیش از پنج هزار میلیارد تومان تسهیلات کاربران اعطا ه . ترابانک پاسارگاد توسط داتین طراحی و توسعه داده ه .

اپلیکیشن ویپاد، ارائه‌دهنده نسل جدیدی از خدمات مالی و بانکی دیجیتال کاربران با فاده از آن می‌توانند تا سقف ۳۰ میلیون تومان تسهیلات را ‌صورت کاملا آنل، بدون ضامن و وثیقه دریافت کنند. علاوه‌بر خدمات مبتنی‌بر حساب، کارت و تسهیلات، خدماتی نظیر بیمه و سرمایه‌گذاری نیز در ویپاد ارائه می‌شود.

«محمد آجدانی»، معاون بانکداری نوین داتین با اشاره عبور ویپاد از سه میلیون کاربر در توضیح چشم‌انداز نرابانک گفت:

«ویپاد، سبدی از خدمات مالی ارائه می‌دهد و با تکیه بر مفهوم فراگیری مالی، امکان ره‌مندی از خدمات متنوع مالی را برای هموطنانمان در اقصی نقاط کشور فراهم می‌کند. در همین را، در فاز نخست با تمرکز بر تسهیلات خرد و نیازی در حوزه کمتر آن پرداخته ه، تسهیلات خرد پشتوانه را شکل کاملا آنل و بدون ضامن و وثیقه ارائه یم. ویپاد، طی مدت یک سال و نیم حدود دو میلیون فقره تسهیلات با ارزش پنج هزار میلیارد تومان اقشار مختلف مردم در بیش از ۸ هزار روستا و ۱۲۰۰ شهر اعطا ه .»

آجدانی مسیر توسعه اپلیکیشن ویپاد را گسترش شیوه‌های دریافت آسان و سریع تسهیلات برشمرد و گفت: «ما مسیر ویپاد را از طریق شنیدن دغدغه کاربران و مشتریان دنبال می‌کنیم و همواره از گرفتن بازخورد از مشتریان قبال می‌کنیم.»

گفتنی فرصت دریافت تسهیلات خرد آنل، سریع و شبانه‌روزی و همچنین سرمایه‌گذاری توامان در ویپاد پیاده‌سازی ه و بر پایه رفتار مالی مشتریان و مبتنی‌بر اعتبارسنجی هوشمند، کاربران خدمات مالی متناسب ارائه می‌شود. ترابانک پاسارگاد اکنون از مرز سه میلیون کاربر گذشته و هر کاربر می‌تواند با فاده از اپلیکیشن، از طیف وسیعی از خدمات مالی ره‌مند شود.

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *