افزایش نگرانی‎ها در انگلیس در پی فراخوان جدید برای غارت مراکز فروش

خبرگزاری میزان – فروشگاه‎های وحشت زده در منطقه «بکسلی هیث» انگلیس خود را برای غارت‌های تبلیغ شده در «تیک‌تاک» آماده می‌کنند.

به گزارش دیلی میل، به صاحبان فروشگاه‌ها گفته شده در صورت وقوع یک نزاع دسته جمعی در‌های خود را قفل کنند.

این هشدار برای منطقه جنوب شرقی لندن پس از گمان‌زنی‌هایی مبنی بر اینکه افرادی برای ایجاد هرج و مرج در جهت غارت فروشگاه‌ها آماده می‌شوند، صادر شد. 

این منطقه تحت فرمان پراکندگی ۴۸ ساعته در پی گمان‌زنی‌ها درباره احتمال غارت فروشگاه‌ها قرار گرفته است؛ که قرار است حضور پلیس برای مقابله با کار‌های خلاف برنامه ریزی شده برای آخر هفته افزایش یابد. 

این هفته این نگرانی ایجاد شده است که غارت به سبک آمریکایی که در برنامه‌های رسانه‌های اجتماعی مانند تیک‌تاک و Snapchat سازماندهی شده است، در انگلیس گسترده‌تر شود. 

هرج و مرج پیش بینی شده امروز تنها چند روز پس از آن است که گروه بزرگی از نوجوانان انگلیسی در خیابان «آکسفورد» برای غارت مغازه‌ها تجمع کرد بودند.

این تجمع به دلیل انتشار پست‌های آنلاینی بود که از کاربران می‌خواست تا با حضور در این خیابان یک فروشگاه ورزشی را غارت کنند.

تصاویر ثبت شده نشان می‌داد که عصر چهارشنبه هرج و مرج در شلوغ‌ترین خیابان خرید اروپا به وقوع پیوست و نوجوانان با افسران پلیس درگیر شده و برخی از آن‌ها بازداشت شدند.

گفته می‌شود در مجموع ۹ نفر در این رویداد از سوی پلیس بازداشت شدند.

نامه‌ای از مدیریت مرکز خرید «بکسلی هیث» به مغازه‎داران اعلام کرده است که امروز نگهبانان امنیتی اضافی در محل مستقر خواهند بود و این تهدید بسیار جدی گرفته خواهد شد.

این نامه می‎گوید: اگر فعالیتی در خارج از مراکز فروش مشاهده شد برای شما خطر محسوب می‌شود، به شما توصیه می‌کنیم که در‌های مغازه خود را تا زمانی که مشکل برطرف شود، ببندید.

سخنگوی پلیس منطقه نیز گفت: حضور پلیس در مرکز شهر طی روز‌های آینده افزایش خواهد یافت. با هرکسی که در فعالیت‌های مجرمانه شرکت کند، برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *