انتخابات آینده آمریکا؛ سناریوی کابوس دموکرات‌ها به حقیقت پیوست

انتخابات آینده آمریکا؛ سناریوی کابوس دموکرات‌ها به حقیقت پیوست

رابرت اف. کندی جونیور که چند ماه پیش به کارزار تعیین نامزد ریاست جمهوری حزب دموکرات برای سال ۲۰۲۴ وارد و رقیب جو بایدن شده بود، اعلام کرد از این کارزار کنار کشیده و به عنوان یک فرد مستقل برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا نامزد می‌شود.

او چندی پیش با کمیته ملی حزب دموکرات به مشکل برخورده و این کمیته را متهم به دخل و تصرف در رقابت مقدماتی علیه خود و تهدید به در نظر گرفتن گزینه‌های جایگزین کرده بود.

دموکرات‌ها نگرانند که حضور نامزدی سوم در انتخابات عمومی باعث شکسته شدن آرای بایدن شود که در هفته‌های اخیر با کاهش چشمگیر محبوبیت مواجه بوده و به انتخاب نامزد نهایی جهوریخواهان در سال ۲۰۲۴ میلادی کمک کند.

نیوزویک پیش تر نوشته بود گمانه زنی‌ها مبنی بر اینکه “رابرت اف کندی جونیور” ممکن است حزب دموکرات را ترک کند می‌تواند سناریوی کابوس وار انتخاب مجدد بایدن در سال ۲۰۲۴ را به واقعیت تبدیل کند.

“جی تاونسند” مشاور سیاسی به نیوزویک گفته: واقعیت آن است که آخرین چیزی که بایدن به آن نیاز دارد آن است که رابرت کندی جونیور در اردوگاه لیبرتارین در رقابت شرکت کند. در آن صورت هیچ نتیجه خوبی برای بایدن حاصل نخواهد شد.

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *