انتشار ویدیویی از تمرینات هیو جکمن برای Deadpool 3

[ad_1]

انتشار تمرین‌های هیو جکمن برای فیلم «ددپول ۳» (Deadpool 3)

انتشار ویدیوی تمرینی توسط «هیو جکمن»، بازیگر معروف، هیجان بسیاری ایجاد کرده است، به ویژه با توجه به بازی در نقش «ولورین» در فیلم (Deadpool 3).

 

این ویدیو نشان‌دهنده تمرینات فوق‌العاده جکمن است و به طور مستقیم به پشت‌پرده آماده‌سازی برای بازی دوباره در نقش ولورین می‌پردازد. این ویدیو نه تنها تعهد جکمن به نقش را نشان می‌دهد بلکه شوق و انتظار در میان هواداران را به همراه دارد. در این ویدیو هیو جکمن در حال وزنه زدن دیده می‌شود.

بازگشت هیو جکمن به نقش ولورین نه تنها هیجان مخاطبان را برانگیخته است بلکه سوالاتی درباره چگونگی وارد شدن این شخصیت به داستان Deadpool 3 ایجاد کرده است. حضور طولانی‌ مدت جکمن در نقش ولورین، ترکیبی از آشنایی و کنجکاوی را برای هواداران به ارمغان می‌آورد که با شوق منتظرند ببینند این شخصیت چگونه در این نسخه جدید حضور می‌یابد.

در ادامه می‌توانید از این ویدیو دیدن نمایید:

در دنیای رسانه‌های اجتماعی، تصمیم یو جکمن به اشتراک‌گذاری لحظات پشت صحنه و ارتباط با هواداران عنصر تعاملی را به تبلیغات فیلم اضافه کرده است. این رویکرد نه تنها ارتباط با مخاطب را حفظ می‌کند بلکه به گفتگوها، تخمین‌ها و هیجانات اطراف فیلم افزوده و مشتاقانه منتظر Deadpool 3 می‌کند. به همین دلیل، ویدیوی تمرینی یو جکمن به عنوان یک حرکت استراتژیکی عالی می‌تواند در نگه‌داری جامعه مخاطب مارول عمل کند و در عین حال جذابیت داستانی تحول‌یافته و تازه را برای این شخصیت‌های محبوب ایجاد کند.

«ددپول ۳» قرار است به کارگردانی «شان لوی» ساخته شود و «هیو جکمن» و «رایان رینولدز» به عنوان ستاره‌های اصلی این فیلم سینمایی حاضر هستند. همچنین، در این اثر سینمایی بازیگران با استعدادی همچون «لزلی اوگامز»، «کاران سونی»، «مورنا باکارین»، «راب دیلینی»، «برایانا هیلدبرند«، و «شیولی کوتسونا» نیز حضور دارند.

تاریخ اکران «ددپول ۳» برای تاریخ ژوئیه ۲۰۲۳ معادل تیرماه سال آینده برنامه‌ریزی شده است. طرفداران می‌توانند از تجربه سینمایی هیجان‌انگیزی با ترکیب مهارت کارگردانی لوی و بازی‌های جذاب این گروه بازیگران لذت ببرند. با نزدیک شدن به تاریخ اکران، هیجان برای یک فصل جدید در سری فیلم‌های «ددپول» در حال افزایش است.

 

[ad_2]

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
1
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *