انهدام باند سارقان کابل‌های مخابراتی در تهران

خبرگزاری میزان – به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار علی ولیپور گودرزی اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت از انبار شرکت مخابراتی موضوع رسیدگی تخصصی پرونده، در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداره هفدهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: کارآگاهان در نخستین گام راهی صحنه‌های وقوع جرم شدند و با بررسی تصاویر بدست آمده از صحنه‌های سرقت و اقدامات کارگاهی واطلاعاتی مشخص شد ۶ سارق با استفاده از ۲ دستگاه خودروی نیسان وانت و پژو پارس به دفعات مختلف وارد انبار شده و تعدادی کابل‌های مخابراتی را سرقت کرده اند.

سردار، ولی پور گودرزی گفت: در ادامه مشخصات ظاهری متهمان به دست آمد و مشخص شد سارقان از طریق ساختمان خالی از سکنه همجوار انبار شرکت وارد شرکت شده و اقدام به سرقت کابل‌های مخابراتی در مجموع به تعداد ۴ فقره شده اند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه همکاری احدی از کارمندان شرکت در وقوع سرقت متصور بود ادامه داد: مراقب‌های ویژه پلیسی آغاز تا اینکه ۴ تن از اعضای این باند با استفاده از خودرو وانت و پژو پارس قصد ورود به ساختمان خالی را داشتند که در یک عملیات غافلگیرانه ۲ تن از سارقان دستگیر، اما ۲ تن از سارقان که بیرون از ساختمان در حال زاع زنی بودند با استفاده از خودروی سواری موفق به فرار از صحنه جرم شدند.

وی گفت: با انتقال متهمان به پلیس آگاهی مشخص شد که خودروی وانت سرقتی بوده و سارقان ساعتی قبل از دستگیری خودرو را در جنوب تهران سرقت و با نصب پلاک مسروقه دیگر در صحنه جرم حاضر شده اند.

این مقام انتظامی ادامه داد: سارقان در پی جوئی‌های انتظامی منکر ارتکاب هرگونه سرقتی بودند تا اینکه کارآگاهان با شیوه‌های نوین کشف جرم موفق شدند کارمندی که با سارقان همکاری داشت را شناسایی و با دستگیری این کارمند متهمان به همکاری با یکدیگر در ارتکاب ۴ فقره سرقت از انبار شرکت اعتراف کردند.

سردار، ولی پور گودرزی در پایان خاطر نشان کرد: دستگیری سایر اعضای این باند در دستور کار قرار دادند و متهمان برای کشف جزئیات پرونده و سایر جرائم احتمالی در اختیار کارآگاهان اداره هفدهم این پلیس قرار دارند.

انتهای پیام/

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *