اوزونیدیس: گل‌گهر باید پیشرفت کند، از نتیجه راضی نیستم/ در این چند روز مشکلاتی داشتیم

خبرگزاری میزان – مارینوس اوزونیدیس در نشست خبری بعد از دیدار تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان مقابل پیکان اظهاراتی داشت که گزیده آنرا در زیر می‌خوانید:

*پیکان بهتر از ما بود و محکم‌تر از بازیکنان ما بازی کرد. حریف برای پیروزی بیشتر از ما تلاش کرد. خیلی از بازیکنان ما خوب نبودند و با توجه به عملکردی که داشتیم، نتیجه بدی نگرفتیم.

*گل‌گهر باید پیشرفت کند، باید بازی را بهتر شروع کنیم و در طول بازی به حریف خودمان اعتماد به نفس دادیم. این چند روز مشکلاتی داشتیم، اما باید در طول بازی مثبت و جنگنده باشیم که خیلی اینگونه نبودیم. تنها چیزی که این مسابقه برای من داشت، این بود که یک امتیاز گرفتیم. زمان کمی داریم تا آماده بازی بعدی شویم. برای کسب نتیجه بهتر باید عملکرد بهتری داشته باشیم.

*احتمال افزایش استرس بازیکنان با حضور امیر قلعه‌نویی در ورزشگاه؟ فکر نمی‌کنم حضور سرمربی تیم ملی باعث ایجاد استرس شده باشد. بد بازی کردیم، اما دلیل بر این نیست که بازیکنان ما خوب نیستند. بازیکنان خوبی داریم و از نتیجه راضی نیستم.

*اوزونیدیس درباره انتقادات خود نسبت به کیفیت زمین‌های فوتبال در ایران گفت: دیگر درباره این موضوع حرف نمی‌زنم. باید زمین‌های بهتری در ایران داشته باشیم و زمین‌ها برای بازیکنان باید بهتر از این باشد.

*نیاز گل‌گهر سیرجان به جذب مهاجم؟ تیم ما همین است و باید با همین نفرات کار کنیم. به یکی دو بازیکن نیاز داریم، اما دو یا سه بازیکن گل‌گهر مانند تیکدری و برزای آمادگی خوبی نداشتند. در طول مسابقه به آن‌ها زمان می‌دهیم. از کیفیت این نفرات مطلع هستیم و می‌دانیم این عملکرد، ۱۰۰ درصد بازی آن‌ها نیست.

انتهای پیام/

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *