اولین تیزر انیمیشن سینمایی Despicable Me 4 منتشر شد 

[ad_1]

 

اولین تیزر انیمیشن سینمایی Despicable Me 4 منتشر شد

 

کمپانی‌های «یونیورسال پیکچرز» و «ایلومینیشن اینترتینمنت» هوادارن خود را با انتشار اولین تریلر انیمیشن Despicable Me 4 آن هم بدون اطلاع قبلی غافلگیر کردند.

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تیزر انیمیشن سینمایی «من نفرت‌انگیز ۴» منتشر شده است. پس از گذشت هفت سال یک بار دیگر «گرو» و مینیون‌ها قرار است با ماجراجوی جدیدی بازگردند اما،‌ گرو دیگر یک ابرشرور نیست و گویا این‌بار به یک ضدقهرمان تبدیل شده است.

در تریلری که «یونیورسال پیکچرز» و «ایلومینیشن اینترتینمنت» از انیمیشن سینمایی Despicable Me 4 را منتشر کردند، شاهد بچه‌دار شدن گرو هستیم و چنین به نظر می‌رسد که انگار او زندگی خوبی با خانواده‌اش دارد.

 

در ادامه این تیزر نیز گرو را در حال انجام مأموریت جدیدش می‌بینیم. او همراه با خانواده‌اش و مینیون‌ها در حال انجام یک مأموریت هستند و در سراسر این تریلر شاهد نمایش صحنه‌های بامزه متعددی هستیم.

از اتفاقات این تیزر می‌توان انتظار داشت که گرو در این قسمت باید با «ماکسیم له مال» و «والنتینا» مواجه شود.

از سوی دیگر در طول تریلر شاهد پخش آهنگ Sweet Child O’ Mine از گروه Guns N’ Roses هستیم که خود نکته شایان ذکری است. در ادامه می‌توانید اولین تریلر انیمیشن Despicable Me 4 را تماشا کنید:

در فهرستی که صداپیشگان قسمت چهارم انیمیشن Despicable Me در آن اعلام شده است، «استیو کارل» در نقش گرو، «کریستن ویگ»، «پی‌یر کافین»، «میراندا کازگرو»، «دانا گیر»، «مدیسون پولان»، «استیو کوگان»، ویل فرل»، سوفیا ورگارا، جوئی کینگ»، «استیون کلبر» و «کلوئی فاینمن» از جمله صداپیشگان انیمیشن Despicable Me 4 هستند.

در این قسمت «کریس رناد»، کارگردان دو قسمت اول انیمیشن من نفرت انگیز و کارگردان هر دو قسمت انیمیشن The Secret Life of Pets، وظیفه کارگردانی قسمت چهارم انیمیشن Despicable Me را به‌همراه «پاتریک دلاج» بر عهده دارد.

 

نویسنده این فیلم «مایک وایت»، پیش از این فیلم نویسندگی آثار سینمایی دیگری همانند School of Rock، The One and Only Ivan، Pitch Perfect 3، The Emoji Movie و همچنین سریال The White Lotus را در کارنامه کاری خود دارد.

سری نخست مجموعه انیمیشن Despicable Me در سال ۲۰۱۰ اکران شد و تاکنون سه قسمت انیمیشن من نفرت‌انگیز و دو قسمت انیمیشن Minions براساس این مجموعه تولید و اکران شده است و این ۵ انیمیشن بیش از ۴.۶ میلیارد دلار در گیشه جهانی فروش داشته‌اند.

 

انیمیشن Despicable Me 4 قرار است در تاریخ ۳ ژوئیه ۲۰۲۴ (۱۳ تیر ۱۴۰۳) اکران شود

[ad_2]

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *