اپل مشکل داغ ن آیفون 15 پرو و پرو مکس را با آپدیت رفع

اپل سیستم‌عامل iOS 17.0.3 را منتشر ؛ آپدیتی هدف از انتشار آن رفع مشکل داغ‌ن بیش‌ازحد گوشی‌های آیفون 15 پرو و 15 پرو مکس .

با عرضه نسل جدید آیفون‌ها، بسیاری از کاربران از داغ‌ن مدل‌های گران‌قیمت خانواده آیفون 15 شکایت ند. پس از مدتی اپل اعلام با انتشار یک ‌روزرسانی مشکل را برطرف می‌کند و حالا با iOS 17.0.3 وعده‌اش عمل ه .

رفع مشکل داغ‌ن آیفون 15 پرو و پرو مکس

پس از عرضه سری آیفون 15 و داغ‌ن بیش‌ازحد مدل‌های پرو، دلایل مختلفی برای مشکل مطرح . برخی فرد ساخت 3 نانومتری TSMC برای تراشه A17 Pro را دلیل موضوع می‌دانستند و تعدادی از منابع فریم تیتانیومی را ‌عنوان مسئول مشکل معرفی ند. اما اپل رسماً اعلام فریم تیتانیومی نقشی در گرم‌ن بیش‌ازحد آیفون ۱۵ پرو و ۱۵ پرو مکس ن و با ‌روزرسانی iOS و برنامه‌ها مشکل برطرف می‌شود.

بررسی آیفون ۱۵ پرو مکس

آپدیت جدید در کنار رفع مشکل داغ‌ن بیش‌ازحد آیفون ۱۵ پرو و پرو مکس، دو مشکل امنیتی iOS را هم برطرف می‌کند. یکی از موارد یک اکسپلویت کرنل مهاجم با دسترسی فیزیکی دستگاه کاربر می‌تواند از آن سوءفاده کند. اپل می‌گوید احتمالاً از مشکل امنیتی برای نسخه‌های قبل از iOS 16.6 بیشتر سوءفاده می‌شود.

مشکل امنیتی دوم مربوط یک باگ libvpx می‌شود مهاجم اجازه می‌دهد از راه دور دستگاه قربانی را کنترل کند. چند وقت پیش باگ در برنامه‌هایی مانند کروم و فایرفاکس برطرف .

‌روزرسانی هم‌اکنون در اختیار کاربران قرار و حجم آن احتمالاً برای اکثر کاربران کمتر از 500 مگابایت می‌رسد. برای دریافت ‌روزرسانی باید بخش General در تنظیمات و سپس ‌روزرسانی نرم‌افزار بروید.

درنهایت باید منتظر ماند و دید ‌روزرسانی جدید می‌تواند مشکل داغ‌ن بیش‌ازحد آیفون 15 پرو و پرو مکس را برطرف کند یا خیر. همچنین انتظار می‌رود در هفته‌های آینده شاهد انتشار آپدیت iOS 17.1 باشیم.

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *