این شیخ قمی رکورد دروغ های شاخدار در دقیقه را شکست! + عکس

این شیخ قمی رکورد دروغ های شاخدار در دقیقه را شکست! + عکس

سخنان اخیر یک طلبه به نام «محسن مجتهدزاده» معروف به «شیخ قمی»، رکورد تعداد بیان دروغ در دقیقه را جا به جا کرده و در کمتر از ۵ دقیقه چندین نوع اطلاعات نادرست را منتشر کرده است.

این آخوند دروغگوی حکومتی که در مقطعی به عنوان مبلغ در کشور‌های آمریکای لاتین فعالیت کرده، در سخنرانی اخیر خود که یک قطعه زیر ۵ دقیقه از آن منتشر شده، مدعی شده برنامه حماس این بوده که مغز هوش مصنوعی تمدن غرب را که در کامپیوتر‌هایی بوده، از دست اسرائیل خارج کند که این اتفاق افتاده و اکنون پایان تمدن غرب با این ماجرا کلید خواهد خورد.

وی از جمله گفته: قرار شد حماس بره آنجا و در طوفان الاقصی آنجا را بگیرد و کامپیوتر‌ها را خارج کند. همه ۴۳ تا را گرفت. این‌ها چیپ ست داشتند. اسرائیل وقتی بفهمد این‌ها را گرفته‌اند، خودش بمباران می‌کند تا اطلاعات فوق محرمانه تمدن غرب که توی اینهاست، دست کسی نیفتد.

حماس تیم پزشکی هم برده بود.. چیپ ست‌ها را در آوردند. در جشن نوا ریختند و تمام کامپیوتر‌ها خارج شد. بچه‌های حماس گفتند برویم در کیبوتس‌ها یعنی خانه‌هایی که آنجا هستند، مرزبانان نظامی اسرائیل در قلعه‌هایی به نام کیبوتس زندگی می‌کنند.

قرار شد آن‌ها را بیاورند..۲۰۰۰ نفر هر کدام ۴، ۵ اسیر بگیرند.. ۱۰ هزار اسیر بگیرند در سراسر غزه مستقر کنند.

نتانیاهو فهمید. اولویتشان این بود که آن ۴۳ نفر را خودشان پیدا کنند و بمباران کنند. ردشان را پیدا نکردند. خود مقامات اسرائیلی با تانک و هلیکوپتر آنجا را بمباران کردند. چون این‌ها اگر از اینجا خارج شود دیگر کار تمام است. گندی که نتانیاهو بالا آورد، خودشان خودشان را زدند.

الان آن کامپیوتر کجاست؟ من که نمی‌دانم. ولی پایین تونل به همه چی راه دارد. آن نخبه‌ها کجا هستند؟ ما که اصلا خودمان صبح شنبه فهمیدیم! والا! خانم هریس نفر دوم آمریکا… کلاری هریس؟! بلافاصله بعد از طوفان الاقصی اعلام کرد پروژه هوش مصنوعی از داده خارج شد. در مصاحبه اش هست..، چون اسناد لو رفت.

تمام غربی‌ها برای اولین بار آمده اند. حماس از ۴۲ کشور اسیر دارد. چرا آمریکایی‌ها با ۵۲ ناو آمدند اینجا؟ این کامپیوتر‌ها و چیپ ست‌ها برای تمدن غرب وحشتناک است و نمی‌توانند جمع کنند. اگر آن کامپیوتر‌ها دست ایرانی‌ها برسد، تمام! پایان تمدن غرب. چون تمام سیستم را بسته بودند روی هوش مصنوعی و مغز هوش مصنوعی آنجا بود. اسرائیل امن‌ترین نقطه بود و امکان داشت در آمریکا دستبرد بخورد، اسرائیل نه. چون حماس صلح کرده بود، با عربستان بسته بودند. اما ورق برگشت. اسرائیل که تمام شده، هیچ. پایان تمدن غرب با این ماجرا کلید خواهد خورد…

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *