ایکس روی ویژگی‌های ریم بازی و خرید آنل کار می‌کند

ایلان ماسک همیشه در نظر ه تا ایکس را «اپلیکیشن همه چی» تبدیل کند و حالا در گزارش‌های جدیدی گفته ه شرکت در حال کار روی قابلیت ریم بازی‌های ویدیویی و خرید . شرکت قبلاً با نام توییتر شناخته می‌، هم اکنون با مشترکین سرویس پریمیوم خود در حال آزمایش قابلیت شبیه Twitch ریم بازی‌ها .

ماسک تازگی قابلیت را در یک ریم 54 دقیقه‌ای از بازی Diablo IV نمایش گذاشت. او سپس تأیید شرکت در حال آزمایش قابلیت ریم بازی . پس از آن نیز یکی از مهندسان ایکس با نام «مارک کالمن»، ویدیویی را نمایش گذاشت در آن مشترکین سرویس Premium توضیح می‌دهد چگونه می‌توانند بازی‌ها را ریم کنند.

نظر می‌رسد سایر کاربران در طول ریم بازی‌ها می‌توانند نظرات خود را نیز ثبت کنند، اما در حال حاضر ویژگی‌های مهم پلتفرم‌های دیگر توسط آن پشتیبانی نمی‌شود.

ویژگی خرید آنل در ایکس

علاوه بر ، ایکس همچنین با همکاری «پاریس هیلتون»، بازیگر آمریکایی اعلام در حال آزمایش قابلیت خرید آنل . براساس گزارش نشریه ورایتی از موضوع، ایکس با هیلتون قراردادی را ثبت رسانده موجب آن، هنرپیشه چهار محتوای ویدیویی اصلی در طول ایجاد خواهد شامل ویژگی خرید آنل می‌شوند.

هنوز ‌طور دقیق مشخص نیست زیرساخت‌های ایکس می‌تواند با ویژگی‌های جدیدی در گزارش‌ها آن‌ها اشاره ه سازگاری ه با یا خیر. شرکت در طول سال گذشته بسیاری از مهندسین خود را اخراج ه و تاکنون با قابلیت‌های ریم صوتی و ویدیویی خود مشکلاتی ه . ‌عنوان مثال، زمانی «ران دیسانتیس» فرماندار فلوریدا در ماه می گذشته با حضور در یک اسپیس تلاش تا نامزدی خود برای ری جمهوری را اعلام کند، اتاق گفتگو مربوط آن بارها و بارها از کار افتاد.



منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *