بابایی: استقلال ۹ امتیاز از سایر مدعیان عقب است/ نمی‌توان به این تیم امیدی داشت

حمیدرضا بابایی در گفت‌وگو با میزان درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال استقلال قبل از آغاز بیست و سومین دوره مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: اوضاع و احوال این روزهای استقلال زیاد خوب نیست و با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند. خیلی زشت است تیمی که ۲ بار قهرمان آسیا شده و ۲ سال قبل هم با ثبت چند رکورد قابل توجه به قهرمانی لیگ برتر رسید، این وضعیت را داشته باشد. تا زمانی که مشکلات وجود دارد، نمی‌توان به این تیم امید داشت که نتیجه بگیرد. باید به حال استقلال گریه کرد و این شرایط ربطی به کادرفنی و مدیریت باشگاه ندارد، بلکه به مدیران و هیات مدیره قبلی بازمی‌گردد که این همه مشکلات را برای تیم به جا گذاشتند تا ضررش را باشگاه و هواداران بدهند.

وی با اشاره به اینکه مدیران فعلی باید تلاش چند برابری داشته باشند، افزود: استقلال در برهه حساسی قرار دارد و باید به ثبات برسد تا در سال‌های آینده ثمره این ثبات را ببیند. همیشه ثبات به یک مجموعه سر و شکل می‌دهد و می‌تواند تا چندین سال بعد هم از این نظم بهره ببرد.

*باید عقب‌ماندگی استقلال در نقل‌و‌انتقالات جبران شود 

کارشناس فوتبال در مورد اینکه باید مدیرعامل جدید باشگاه تمهیداتی برای جذب بازیکن داشته باشد، اضافه کرد: هم اکنون هم پنجره تیم فوتبال استقلال بسته است و امیدوارم رفته رفته که جلو می‌روند کمبود‌ها را جبران کنند. علی خطیر روزهای آینده می‌تواند در جنگ نقل و انتقالات با دیگر باشگاه‌ها پیروز شود و با جذب چند مهره خوب، عقب ماندن استقلال را در پیش فصل جبران کند.

پیشکسوت فوتبال در مورد اعتصاب بازیکنان استقلال، بیان کرد: بازیکنان قبل از آغاز مسابقات لیگ برتر اعتصاب می‌کنند و هواداران نیز انتظار دارند در رقابت‌های پیش‌رو معجزه‌ای رخ دهد. اردوهای آماده‌سازی پیش فصل در مسابقات پیش‌رو بسیار مهم است و هر تیمی که آماده‌تر باشد و فصل را خوب شروع می‌کند، روند پیروزی‌های خود را ادامه خواهد داد. تیمی که ابتدا کارش را با قدرت شروع می‌کند، کمتر به بحران خواهد خورد. با اینکه الان شرایط استقلال نامساعد است، ولی هفته‌ها بعد که در کورس رقابت می‌افتد آن موقع همه طرفداران انتظار دارند که استقلال پا به پای تیم‌های تا دندان مسلح برای قهرمان شدن رقابت کند.

*تیم‌هایی که بیشتر هزینه کرده‌اند، شانس بیشتری برای قهرمانی دارند

بابایی در خصوص اینکه استقلال از تیم‌های دیگر عقب مانده است، تاکید کرد: با این وضعیتی که استقلال دارد ۹ امتیاز از سایر تیم‌ها عقب است و تا تیم بیابید سروشکل خودش را بگیرد چند هفته طول خواهد کشید. در لیگ برتر امسال تیم‌های سپاهان و تراکتور که زودتر از سایر تیم‌ها کارشان را شروع کردند، مدعی قهرمانی هم هستند. ۴ تیمی که بیشتر از بقیه تیم‌ها هزینه کرده‌اند، شانس زیادی برای قهرمانی دارند. 

وی درباره دیدار استقلال در هفته نخست لیگ برتر مقابل صنعت نفت در آبادان تصریح کرد: همیشه مسابقه هفته اول که خود به خود سخت است و استقلال و صنعت نفت با گرمای هوا در آبادان شرایط را برای استقلال بدتر خواهد کرد.

*بعید می‌دانم تا نیم فصل دوم هم VAR را داشته باشیم

کارشناس فوتبال در مورد حضور بانوان در ورزشگاه‌ها عنوان کرد: ان‌شالله پای بانوان به تمامی ورزشگاه‌ها باز شود، چون ورود خانم‌ها آنچنان کار سنگینی نیست، که این قدر سختش می‌کنند. باید همه باشگاه‌ها امکانات و تجهیزات بهتری را برای تماشاگران تدارک ببینند تا بانوان هم در ورزشگاه تیم محبوب خودشان را تشویق کنند.

پیشکسوت فوتبال در خصوص استفاده از VAR در این فصل مسابقات لیگ برتر خاطرنشان کرد: فدراسیون فوتبال گفته است که از VAR در این فصل بازی‌های لیگ برتر استفاده خواهند کرد، اما هرقدر هم زور هم بزنند و اگر تجهیزاتش را وارد کشور کنند بعید می‌دانم تا نیم فصل دوم هم بتوانیم VAR را در ورزشگاه‌ها داشته باشیم.

انتهای پیام/

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *