بادامکی: کسب امتیاز مهمتر از فوتبال زیباست/ هیچ مربی با فوتبال زیبا و عدم کسب نتیجه در تیمی نمانده

حسین بادامکی در گفت‌وگو با میزان، درباره عملکرد تیم فوتبال پرسپولیس در دو هفته ابتدایی مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: زمانی که تیمی، دو بازی را می‌برد قطعاً عملکرد خوبی داشته است. به خصوص در دیدار با تراکتور جلوی آن همه تماشاگر تبریزی، پرسپولیس خیلی حساب شده توانست از موقعیتش به نحو احسن استفاده کند و ۳ امتیاز را به دست بیاورد. خوشبختانه پرسپولیس در ابتدای فصل خوب شروع کرد و امیدوارم این روند در بازی‌های بعدی ادامه پیدا کند.

وی در مورد دو پیروزی یک بر صفر و اقتصادی پرسپولیس در دو بازی ابتدایی لیگ برتر، بیان کرد: مهم نیست بُرد‌ها اقتصادی باشد یا نه، بلکه گرفتن ۳ امتیاز مهم است. پرسپولیس باید اوایل فصل تمام امتیازات را جمع کند تا در ادامه مسابقات از این شروع خوب، حداکثر استفاده را ببرد. شرایط فوتبال ایران اینطور اقتضا می‌کند که عملکرد مربیان از نتایج به دست آمده سنجیده می‌شود و با ارائه فوتبال زیبا و عدم کسب نتیجه هیچ مربی در تیمی نمانده است.

*هماهنگی بازیکنان پرسپولیس در بازی‌های بعدی بهتر می‌شود

کارشناس فوتبال در خصوص ایجاد هماهنگی بین بازیکنان پرسپولیس گفت: با توجه به اینکه پرسپولیس در خط حمله چند بازیکن را از دست داده، در این دو هفته بد بازی نکرد. اگر باشگاه بخواهد بازیکنی را بگیرد یا با همین نفرات ادامه دهد، باز هم هماهنگی بازیکنان زمان‌بر خواهد بود. ان‌شاءالله هماهنگی بازیکنان پرسپولیس در بازی‌های بعدی بهتر می‌شود. در ضمن تمامی رقیبان مقابل پرسپولیس با انگیزه مضاعف بازی می‌کنند و از سال‌های قبل قوی‌تر و امکانات‌شان بیشتر شده است. این مسائل یک مقدار کار پرسپولیس را دشوارتر کرده است.

پیشکسوت فوتبال درباره دیدار پرسپولیس با ذوب‌آهن در هفته سوم لیگ برتر اذعان کرد: ذوب‌آهن در دوره‌های مختلف لیگ برتر همیشه جزو تیم‌های خوب بوده است؛ از طرفی تیم‌های محمد ربیعی، فوتبال خوبی را انجام می‌دهند. البته هیچ بازی آسانی در لیگ برتر وجود ندارد؛ ضمن اینکه تمام تیم‌ها مقابل پرسپولیس با انگیزه و توان ۱۰۰ درصدی قرار می‌گیرند. امیدوارم پرسپولیس در هفته‌های بعدی بتواند بازی‌های خوبی را انجام بدهد تا کماکان در جمع صدرنشینان قرار داشته باشد.

*زاهدی احتیاج به زمان دارد و فرصت زیادی در این دو بازی نصیبش نشده

بادامکی با اشاره به اینکه پرسپولیس حتماً باید یک مهاجم ششدانگ جذب کند، تصریح کرد: قطعاً گل‌محمدی دنبال گرفتن مهاجم تاپ است، اما با این حال همین بازیکنان حاضر در تیم نیز خوب کار می‌کنند. مهم نیست چه بازیکنی گل بزند و کسب سه امتیاز در هر بازی مهم است. وقتی نفرات دفاعی و هافبک‌ها گل می‌زنند نشان می‌دهد که تیم از لحاظ تاکتیکی به شرایط ایده‌آل رسیده است که تمام نفرات در حمله شرکت می‌کنند.

وی در خصوص عملکرد شهاب زاهدی خاطرنشان کرد: زاهدی احتیاج به زمان دارد و باید به او فرصت بدهند تا بتواند گل‌های زیادی بزند. وقتی بازیکن جدیدی وارد پرسپولیس می‌شود با توجه به شرایطی که این تیم دارد، کارش دشوار است. البته زاهدی فرصت زیادی در این دو بازی نصیبش نشده و امیدوارم در بازی بعدی پایش به گلزنی باز شود.

انتهای پیام/

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *