بازداشت خبرنگار شرق به دلیل تهیه گزارش از یک دختر بیهوش شده در مترو


مریم لطفی، خبرنگار روزنامه شرق، ظهر روز دوشنبه توسط ماموران امنیتی بازداشت شد.

به گزارش شبکه شرق، این خبرنگار برای تهیه گزارش خبری به بیمارستان فجر نیروی هوایی رفته بود تا از وضعیت دختری که در مترو از هوش رفته‌ بود، گزارش تهیه کند.

شرق می‌گوید اطلاعی از نهاد بازداشت‌کننده خبرنگارش ندارد.


بر اساس گزارش‌هایی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است، مأموران مترو تهران روز یکشنبه با یک دختر دبیرستانی به‌دلیل عدم رعایت حجاب اجباری درگیر شده و او را هل داده‌اند.

بر اساس این گزارش‌ها، سر دختر دبیرستانی به میله‌ای آهنی برخورد کرده و او بیهوش شده و اکنون در بیمارستان فجر نیروی هوایی بستری است و نیروهای امنیتی اجازه ملاقات با او را نمی‌دهند.

ساعاتی پس از انتشار این گزارش‌ها، مسعود درستی، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران، در گفتگو با خبرگزاری «ایرنا» این اتفاق را تایید کرد ولی هرگونه «برخورد» عوامل اجرایی شرکت مترو با او را رد کرد.

در ویدئویی که از این اتفاق منتشر شده است، سه دختر دانش‌آموز که حجاب اجباری ندارند، داخل واگن مترو شده و چند لحظه بعد تعدادی از مسافران یکی از آن‌ها را که به نظر بی‌هوش شده است، از واگن مترو بیرون می‌کشند.

مدیر عامل مترو گفته که این دختر توسط دوستان خودش و یک مسافر دیگر قطار که احتمالا پزشک بوده به بیرون از قطار منتقل می‌شود.

او افزوده است: عوامل اجرایی مترو همزمان با درخواست از اورژانس تهران، اقدامات اولیه درمانی را بر روی این دختر انجام داده‌ و او را به بیمارستان منتقل می‌کنند.

هنوز هیچ گزارشی از آخرین وضعیت این دختر دبیرستانی و هویت او منتشر نشده است.


فیلمها و خبرهای بیشتر در کانال تلگرام پیک ایران

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *