بازديد معاون و مديران سیما از مرز میرجاوه/عمليات رسانه‌اى براى پوشش تردد زائران خارجى اربعين

خبرگزاری میزان – معاون سيما در جريان بازديد از مرز ميرجاوه استان سیستان و بلوچستان و محل تردد زائران خارجی اربعین گفت: بنابر آمار مسئولان محلى و خادمان حسينى اين نقطه، در سال هاى گذشته تا ۱۰۰ هزار زائر از كشور پاكستان از مرز ميرجاوه وارد كشورمان شده و با عبور از كشورمان راهى عتبات عاليات شدند.

برمهانی افزود: برای پوشش رسانه‌ای اين حركت زائران كه با مشقت بسيار و طى مسافت چند هزار كيلومترى به خاک كشورمان می‌رسند و صحنه‌هاى بى‌بديلى از عرض ارادتشان به حضرت اباعبدالله الحسين(ع) خلق مى‌شود، طراحى رسانه‌اى ويژه‌اى خواهيم داشت.

وى با اشاره به تدارک مركز توليد و فنى سيما براى برپايى پايگاه‌هاى پخش در مرزهاى ميرجاوه و ريمدان خاطرنشان كرد: تلاش داريم با هم‌افزايى صداوسیمای استان سیستان و بلوچستان زمينه انعكاس و بازنمايى هرچه مطلوب‌تر اين حركت تمدن‌ساز زائران خارجى اربعین حسینی را فراهم كنيم.

معاون سیما در ادامه برنامه‌هاى سفر خود در جلسه ستاد اربعين استان حاضر شد و گفت: متاسفانه تاکنون ظرفيت این استان در ميزبانى از زائران اربعین حسینی به شایستگی در ابعاد ملی رسانه بازنمايى نشده بود و در اين سفر تلاش داريم با همكارى صداوسيماى استان اين مهم جبران شود.

انتهای پیام/

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *