بازیکنان پرسپولیس و فولاد بعد از بازی چه گفتند؟

خبرگزاری میزان – تیم فوتبال پرسپولیس در آخرین دیدار‌ هفته چهارم لیگ برتر با نتیجه ۲ بر صفر از سد فولاد خوزستان گذشت.

بازیکنان ۲ تیم بعد از بازی به اظهار نظر در مورد این دیدار پرداختند که گزیده آنرا در زیر می‌خوانید:

شهاب زاهدی: هواداران را درک می‌کنم، اما من بخشی از تیم پرسپولیس هستم

*این پیروزی را به هواداران تبریک می‌گویم، چون کمترین نتیجه‌ای بود که استحقاقش را داشتند. خدا را شکر موفق شدیم در هوای گرم اهواز و فشاری که هواداران فولاد وارد می‌کردند، بازی را اداره کنیم و برنده شویم.

*زاهدی در مورد اینکه هنوز پایش به گلزنی باز نشده است، گفت: کاملاً هواداران را درک کرده و از حمایت‌های‌شان تشکر می‌کنم، ولی من بخشی از تیم هستم و تلاش می‌کنم تیم نتیجه بگیرد. امروز گل نزدم، ولی توانستم پاس گل بدهم. همین که تیم برنده شود، راضی‌کننده است.

*درگیری‌های دقایق پایان بازی؟ از این اتفاقات در بازی پیش می‌آید. قبل از درگیری خطایی روی پای من شد که دروازه‌بان حریف گفت «بهتر است به بازی ادامه دهی». بازیکنان بااخلاق هستند و این اتفاقات بخشی از بازی است.

مهدی ترابی: مقابل تیم‌های عربستانی دست و پا بسته نیستیم

*به تیم فولاد خسته نباشید می‌گویم. بازی خیلی خوبی بود و خدا را شکر سه امتیاز را در این شرایط سخت گرفتیم. همچنین تبریک ویژه‌ای به هواداران پرسپولیس می‌گویم و امیدوارم که این روند را تا رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ادامه دهیم.

*خیلی متوجه حاشیه‌های بازی نشدم. یکسری چیز‌ها طبیعی است، اما امیدوارم برخی اتفاقات را هیچ جایی نبینیم.

*تعطیلی لیگ و برنامه پیش‌روی سرخپوشان؟ فکر می‌کنم چند روز استراحت می‌کنیم تا برویم و برگردیم و خودمان را آماده کنیم.

*ترابی در پاسخ به این سوال که آیا در لیست تیم ملی حضور دارد و از او برای سفر به بلغارستان پاسپورت گرفته‌اند یا خیر؟ گفت: نمی‌دانم در لیست هستم یا نه، اما فکر می‌کنم از ۵۰، ۶۰ نفر پاسپورت گرفته‌اند.

*رویارویی با تیم‌های عربستانی در لیگ قهرمانان آسیا؟ بازی‌ها سخت است، ولی دست و پا بسته نیستیم و می‌رویم تا از اعتبار فوتبال ایران دفاع کنیم. سعی می‌کنیم نتایج خوبی هم بگیریم.

*میزبانی پرسپولیس در کشور ثالث؟ فکر می‌کنم این مشکل فقط در خصوص بازی با تیم‌های عربستانی است، چون چیزی که خواندم، این بود که اگر VAR بیاید، مسابقات در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود. امیدوارم مشکلات بازی با تیم‌های عربستانی حل شود و بتوانیم در آزادی میزبانی کنیم.

کریستوفر کنت: دلایل زیادی برای ناکامی فولاد وجود دارد

*پرسپولیس یکی از بهترین تیم‌های ایران است و می‌دانستیم بازی سختی برابر این تیم خواهیم داشت. در شرایط سختی قرار داریم و باید تلاش کنیم از این وضعیت خارج شویم.

*دلایل ناکامی فولاد در ۴ دیدار گذشته؟ دلایل زیادی وجود دارد، ولی نمی‌خواهم درباره آن‌ها صحبت کنم. باید سخت کار و از تعطیلاتی که در پیش داریم استفاده کنیم. با آمدن سرمربی جدید فقط و فقط باید سخت کار کنیم.

ساسان انصاری: مسئولیت نتایج فولاد را به گردن می‌گیریم

*تیمی که ۴ بازی‌اش را باخته شرایط خوبی به لحاظ نتیجه‌گیری ندارد. از هواداران و مردم خوزستان عذرخواهی می‌کنم. همه ما واقف هستیم که نتایج فولاد در شأن و شخصیت باشگاه و بازیکنان و هواداران نیست و از این مسئله خیلی خیلی ناراحت هستیم.

*شرایط کنونی باعث ناراحتی همه ما است و سعی کردیم تا از آن وضعیت خارج شویم. قول می‌دهیم که بعد از تعطیلات و آمدن سرمربی جدید شرایط بهتری پیدا کنیم. باشگاه پیگیر انتخاب سرمربی جدید است. نیاز داریم که کسی بیاید تا تیم را از این شرایط سخت خارج کند.

*ما بازیکنان با هم صحبت کردیم که باید تلاش کنیم تا از این شرایط خارج شویم. مسئولیت نتایج‌مان را گردن می‌گیریم و از همه هواداران عذرخواهی می‌کنیم و همه وجودمان را می‌گذاریم تا بهترین شرایط برای فولاد رقم بخورد.

ایوب والی: فولاد مریض است؛ در عمرم این‌طور شرمنده نشده بودم

*پس از اینکه در ۳ بازی گذشته شکست و گل‌های زیادی خوردیم، آمده بودیم که دفاعی بازی کنیم. بالاخره تیم ما مریض است و اعتماد به نفسش را از دست داده است. تا دقیقه ۷۵ همه تلاش‌مان را کردیم و نسبت به بازی‌های گذشته خوب بودیم. بعد از دریافت گل شیرازه تیم‌مان به هم ریخت. تیم ما خیلی کار دارد و مربی جدید باید انتخاب شود.

*در عمرم این‌طور شرمنده هوادار نشده بودم، بغضم گرفته بود و دوست داشتم گریه کنم. تیم ما می‌تواند همیشه مدعی قهرمانی باشد، ولی حال و روزمان این‌طور است. تلاش‌مان را می‌کنیم و بالاترین انرژی‌مان را می‌گذاریم که هرچه سریع‌تر از این اوضاع خارج شویم.

*مشکل مربیانی مانند نکونام و منصوریان با یکسری از تماشاگران اهوازی؟ بحث نکونام فرق می‌کند و مردم هم خیلی او را تشویق کردند و نتایج خوبی هم گرفت. تیمی ساخته بودیم که مدعی قهرمانی بود و انتظار مردم بالا رفته بود. فصل گذشته هم در بازی‌های ابتدایی به مشکل خوردیم. طبیعی است که برخی از هواداران اعتراض داشته باشند، ولی جواد نکونام تا لحظه آخر حمایت و خودش از باشگاه جدا شد.

*بحث منصوریان متفاوت است و بعد از جدایی نکونام، یکسری تیم‌ها مثل سپاهان و تراکتور مربی خارجی گرفته و نتایج خوبی هم به دست آورده بودند و هواداران فولاد می‌گفتند چرا ما نمی‌توانیم بهترین مربیان و بازیکنان خارجی را بیاوریم و بحث هواداران ما همین بود. هر فرد دیگری هم جای منصوریان می‌آمد هواداران معترض می‌شدند و به مشکل می‌خورد.

*والی در واکنش به این موضوع که بازیکنان فولاد با منصوریان همدل بودند، گفت: شک نکنید همه بازیکنان با منصوریان همدل بودند، ما سعی کردیم کمک کنیم، ولی این‌طور نشد و نتایج هم باعث شد هواداران بیشتر اعتراض کنند و اوضاع تیم به هم ریخت. اصلاً وضعیت خوبی نداریم و هرچه سریع‌تر انتظار داریم که مربی انتخاب شود. احتمالاً استراحت‌مان از تیم‌های دیگر کمتر باشد و تلاش می‌کنیم با مربی جدید همدل شویم و به کمک هواداران سریع‌تر اوضاع را تغییر دهیم.

انتهای پیام/

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *