بایدن، با توجه به تهدید RFK جونیور، برای کمک به خانواده کندی مراجعه می کند.

عرضه استادانه از حمایت خانواده کندی از رئیس جمهور بایدن در روز پنجشنبه – مصاحبه‌های برنامه‌های گفتگو، یک رویداد تبلیغاتی با رئیس‌جمهور، کوبیدن کندی‌ها در سراسر فیلادلفیا – قوی‌ترین نشانه افزایش نگرانی در اردوگاه بایدن بود که پیشنهاد مستقل رابرت اف کندی جونیور در کاخ سفید ارائه می‌کند. تهدیدی جدی برای دورنمای انتخاب مجدد رئیس جمهور.

اعضای این خانواده برجسته دموکرات، از جمله بیشتر خواهر و برادران کندی، قبلاً حمایت خود را از آقای بایدن اعلام کرده بودند. مال آقای کندی دوری از بسیاری از اعضای خانواده اش در طول سال‌ها به طور فزاینده‌ای آشکار شده بود، زیرا او به یک سخنگوی اصلی علیه واکسن‌های کووید تبدیل شد و نظریه‌های توطئه‌آمیز درباره ترور پدرش رابرت اف کندی در سال 1968 را ترویج کرد.

اما این اولین باری بود که ستاد انتخاباتی آقای بایدن به شدت در حمایت از کندی ها از رئیس جمهور شرکت می کرد و تلاشی آشکار برای بی اعتبار کردن هر گونه اعتبار ماندگار دموکرات رابرت اف کندی جونیور به دلیل نام خانوادگی اش انجام می داد.

پس از واگذاری کار به خارج از گروه های لیبرال، کمپین بایدن اکنون به تلاش برای تعریف آقای کندی فراتر از خاطره گیج کننده پدر و دو عمویش ملحق شده است که برای بسیاری از اعضای ائتلاف درهم شکسته آقای بایدن، از جمله رای دهندگان سیاه پوست، لاتین تبارها و کارگران یقه آبی همچنان نماد هستند. سیاست دموکراتیک در آمریکا

نگرانی‌های دموکرات‌ها در مورد آقای کندی افزایش یافته است، زیرا او حملات خود را به رئیس‌جمهور افزایش داده و برای برنده شدن در خطوط رای در ایالت‌های بحرانی میدان نبرد تلاش می‌کند. مقامات انتخاباتی میشیگان روز پنجشنبه اعلام کردند که او به عنوان عضوی از یک حزب ثالث کمتر شناخته شده جایگاهی را کسب کرده است.

کری کندی گفت: “من فقط می توانم تصور کنم که دروغ ها و رفتار ظالمانه دونالد ترامپ چگونه پدرم، سناتور رابرت اف کندی را که با افتخار به عنوان دادستان کل ایالات متحده خدمت می کرد و به تعهد خود مبنی بر اجرای قانون و حفاظت از کشور احترام می گذاشت، وحشت زده می کرد.” یکی از خواهران و برادران نامزد مستقل انتخابات ریاست جمهوری، در حالی که در کنار آقای بایدن ایستاده بود، گفت که در یک سالن ورزشی مرکز تفریحی در فیلادلفیا برای حدود 150 نفر سخنرانی می کرد. «پدر برای عدالت برابر، برای حقوق بشر و آزادی از بی نیازی و ترس ایستاد. همانطور که رئیس جمهور بایدن امروز انجام می دهد.

او گفت: «تقریباً تک تک نوه‌های جو و رز کندی از جو بایدن حمایت می‌کنند. درست است: خانواده کندی از جو بایدن برای ریاست جمهوری حمایت می کنند.

آقای کندی در واکنش در رسانه های اجتماعی از درگیر شدن با رد نامزدی خود توسط خانواده خود اجتناب کرد.

من می‌شنوم که برخی از خانواده‌ام امروز از رئیس جمهور بایدن حمایت خواهند کرد. او نوشت. من خوشحالم که آنها از نظر سیاسی فعال هستند – این یک سنت خانوادگی است. ما در عقایدمان دودستیم اما در عشقمان به هم متحد هستیم.»

آقای بایدن، با تشکر از حمایت خانواده کندی، بارها در مورد اینکه کندی ها – به ویژه جان و رابرت اف. کندی – دیدگاه ها و حرفه سیاسی او را شکل داده اند، صحبت کرد.

او گفت: «امروز پشت میز قاطع می نشینم که زمانی رئیس جمهور جان اف کندی در آن نشسته بود. پشت آن میز می نشینم و جلوی شومینه را نگاه می کنم. در سمت چپ مجسمه نیم تنه مارتین لوتر کینگ قرار دارد. سمت راست نیم تنه پدرت است.»

در حقیقت، بحث در مورد اینکه آیا نامزدی کندی بیشتر به آقای بایدن آسیب می زند تا به دونالد جی.ترامپ، رئیس جمهور سابق، باز می ماند. (یک نقطه توافق بین دو اردوگاه نامزد اصلی این است که احتمال کمی وجود دارد که رابرت اف کندی جونیور بتواند خود در کاخ سفید برنده شود.)

مشاوران آقای بایدن استدلال کردند که دموکرات‌هایی که ممکن است به نام کندی کشیده شوند، با کسب اطلاعات بیشتر در مورد ترویج تئوری‌های توطئه و حمایت مالی که یکی از کمک‌کنندگان اصلی ترامپ از آن برخوردار است، دور خواهند شد. به سوپر PAC او داده شده است.

رای دهندگان مخالفت فزاینده ای را با آقای کندی ابراز کرده اند. بر اساس میانگین نظرسنجی 538. از آنجایی که آقای کندی در ماه گذشته بیشتر در معرض دید رسانه های خبری قرار گرفته است، درصد آمریکایی هایی که دیدگاه نامطلوبی نسبت به او دارند، تقریباً شش درصد افزایش یافته است. در ویسکانسین، میدان جنگ کلیدی، آقای کندی آرای بیشتری از مستقل ها و جمهوری خواهان می گیرد تا از دموکرات ها. بر اساس نظرسنجی آوریل توسط دانشکده حقوق Marquette.

با این حال، با توجه به جنگ سختی که آقای بایدن برای انتخاب مجدد با آن مواجه است، مبارزات انتخاباتی او با قدرت پیش می رود و رویدادهای روز پنجشنبه آخرین نمونه از آن بود.

در حالی که خانواده کندی آن چیزی نیست که قبلا در سیاست آمریکا بود، برای نسل جدیدی از رای دهندگان که ممکن است بیشتر از کندی ها با کلینتون ها آشنا باشند، کمرنگ می شود، اما همچنان به طور بالقوه در میان انواع رای دهندگان در ایالت های میدان نبرد مانند پنسیلوانیا تأثیرگذار است. که به نظر می رسد در خطر انتقال به سمت آقای ترامپ هستند.

کانر لمب، نماینده سابق دموکرات کنگره از پنسیلوانیا، گفت: “یک تور بسیار معروفی وجود دارد که جی اف کی از شهرهای کوچکتر پنسیلوانیا غربی در میان دوره ای 62 انجام داد.” “هنوز روی دیوارهای هر یک از شهرهای کندی که آنجا هستند، عکس هایی وجود دارد و اینکه او چقدر برای آنها اهمیت دارد.”

رابرت اف کندی جونیور در 70 سالگی بسیار شبیه پدر و عموهایش جان و ادوارد ام کندی است. در خانواده کندی، او – قبل از انحراف ایدئولوژیک خود در سال‌های اخیر – به عنوان با استعدادترین فرزندان رابرت اف.

با این حال، اکنون کمپین یک رئیس جمهور دموکرات به دنبال آن است که او را به عنوان نامزدی تعریف کند که علیرغم نام و میراثش، از نظر سیاسی بیشتر با آقای ترامپ همسو است تا کندی که پرتره او بر روی دیوارهای پنسیلوانیا غربی دیده می شود.

جوزف پی کندی دوم در مصاحبه‌ای پس از این رویداد گفت: «شما نام کندی را روی برگه‌های رأی گذاشته‌اید و دموکرات‌ها احساس پاره شدن خواهند کرد». و ما در تلاشیم تا به آنها بفهمانیم که این موضوعی است که آنها مجبور نیستند نسبت به آن احساس ناراحتی کنند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا برادرش را تشویق به ترک تحصیل می کند، گفت: “البته که این کار را خواهم کرد.”

با این حال، اگر رابرت اف کندی جونیور در رقابت باقی بماند، دموکرات‌ها امیدوارند که بتوانند اطمینان حاصل کنند که حمایت او عمدتاً از سوی رأی‌دهندگانی می‌آید که در غیر این صورت ممکن بود از آقای ترامپ حمایت می‌کردند و به یکباره آقای بایدن را تقویت می‌کردند و رقیب جمهوری‌خواه او را تضعیف می‌کردند. به نظر می رسد آقای ترامپ نسبت به این خطر محتاط است و این خطر را نیز داشته است حملات خود به آقای کندی را تشدید کرد، سعی می کند او را به عنوان بخشی از “چپ رادیکال” معرفی کند.

ابر PAC اصلی حامی آقای ترامپ، شرکت MAGA، این هفته وب‌سایتی را معرفی کرد که این حملات را تحت فشار قرار داد و از آقای کندی به خاطر سیاست‌هایش در زمینه مالیات، کنترل اسلحه و تغییرات آب و هوایی انتقاد کرد. (در نام وب سایت از حروف اول آقای کندی استفاده شده است تا او را “رادیکال” خطاب کند و از لقبی برای بیان تحقیر استفاده می کند.)

با این حال، آقای ترامپ دارد به طور خصوصی با همکاران صحبت کرد در مورد ایده انتخاب آقای کندی به عنوان معاون خود، اگرچه مشخص نیست که آیا او در مورد این ایده جدی است یا خیر. هنگامی که ترامپ روز سه‌شنبه در یکی از کمپین‌های انتخاباتی در هارلم تحت فشار قرار گرفت، کندی را «مردی خوب» و «آدمی خوب» توصیف کرد. آقای کندی گفته است که در بلیط ترامپ نمی‌پذیرد.

تاری وقایع روز پنجشنبه همچنین تضاد دیگری را که می تواند به نفع آقای بایدن باشد برجسته کرد: در حالی که رئیس جمهور در پنسیلوانیا کمپین انتخاباتی می کرد، آقای ترامپ. در دادگاه نیویورک برگشت.



منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *