با این 6 برنامه ضروری بهترین استفاده را از تابستان خود ببرید

تابستان زمان مناسبی برای خارج شدن از منطقه راحتی و امتحان چیزهای جدید است. چنین هستند بسیاری از برنامه ها وجود دارد که می تواند به شما در کشف تجربیات جدید هیجان انگیز کمک کند. با این حال، من کاملا آن را درک می کنم. با وجود تعداد زیاد برنامه‌های موجود، انتخاب برنامه‌های مناسب بسیار دشوار است. اما ناراحت نباش من شما را تحت پوشش قرار داده ام.

برای دریافت خبرنامه رایگان سایبرگی کورت با هشدارهای امنیتی، نکات سریع، بررسی‌های فنی و روش‌های آسان برای باهوش‌تر کردن شما کلیک کنید.

اگه تو هستی برنامه ریزی برای سفر، با پختن غذاهای لذیذ و ملاقات با افراد جدید در این تابستان، بسیار خوشایند هستید. من قبلاً حفاری انجام داده‌ام و شش برنامه شگفت‌انگیز پیدا کرده‌ام که ماجراجویی‌های تابستانی شما را کاملاً تقویت می‌کنند. این برنامه ها برای علایق و اهداف شما طراحی شده اند.

تصور کنید که بهترین مقاصد سفر را کشف کرده اید، دستور العمل های تابستانی خوشمزه را تهیه می کنید و با مردم ارتباط جدیدی برقرار می کنید. همه چیز با این برنامه های فوق العاده در دسترس است. بنابراین، بیایید آماده شویم تا بهترین تابستان را داشته باشیم. کرم ضد آفتاب خود را بردارید و بیایید در این برنامه های باورنکردنی شیرجه بزنیم تا از لذت تابستانی خود در زیر نور خورشید نهایت استفاده را ببریم.

5 ترفند شگفت انگیز برای به اشتراک گذاری چیزهای مورد علاقه خود به صورت آنلاین

1. ChatGPT

آیفون: 4.4 ستاره (در زمان انتشار)

اندروید: این برنامه این هفته منتشر می شود و می توانید برای دانلود آن پیش ثبت نام کنید.

اینفوگرافیک ChatGPT.

ChatGPT یکی از محبوب ترین برنامه های هوش مصنوعی است. ( )

این محبوب اپلیکیشن مجهز به هوش مصنوعی فقط یک دستیار مجازی معمولی نیست. این بهترین دوست تابستانی شماست. می‌توانید از ChatGPT هر چیزی که مربوط به فصل باشد، از بهترین مقصدهای ساحلی گرفته تا جالب‌ترین فعالیت‌های فضای باز، بپرسید. برنامه ریزی برای تعطیلات تابستانی هرگز آسان تر نبوده است.

این را تصویر کنید؛ شما تاریخ تعطیلات خود را قفل کرده اید و اکنون آماده هستید تا سفری فراموش نشدنی را آغاز کنید. به سادگی تاریخ سفر، مقاصد رویایی و هر ترجیح دیگری را که ممکن است داشته باشید به ChatGPT ارائه دهید و اجازه دهید جادوی هوش مصنوعی آشکار شود.

آیا می خواهید زیبایی نفس گیر سواحل کارائیب را تجربه کنید؟ ChatGPT سرپرستی خواهد کرد برنامه سفری عالی، جزایر غرق آفتاب برای بازدید، ورزش های آبی برای امتحان کردن و غذاهای محلی برای چشیدن. آیا باید بهترین نقاط موج سواری در کالیفرنیا را بشناسید؟ ChatGPT شما را با نکات داخلی و بهترین مدارس موج سواری در اطراف پوشش می دهد. اما صبر کنید، چیزهای بیشتری وجود دارد! آیا باید زیباترین مسیرهای پیاده روی در کوهستان را پیدا کنید؟ ChatGPT راه را به جواهرات پنهان و دیدگاه های نفس گیر هدایت می کند.

چه در حال برنامه‌ریزی یک سفر جاده‌ای با دوستان، یک استراحت عاشقانه با شریک زندگی خود یا یک تعطیلات خانوادگی مملو از سرگرمی باشید، ChatGPT تضمین می‌کند که ماجراجویی تابستانی شما چیزی غیرعادی نیست. بنابراین، قبل از اینکه به سفر تابستانی بعدی خود بروید، دانلود برنامه ChatGPT را فراموش نکنید.

بیشتر: 10 راه برای سفر مانند یک حرفه ای برای یک سفر بدون نگرانی

اسکرین شات ChatGPT.

اسکرین شات از مکالمه با ChatGPT. ( )

2. بینگ چت

آیفون: 4.7 ستاره (در زمان انتشار)

اندروید: 4.3 ستاره (در زمان انتشار)

اسکرین شات اینفوگرافیک چت بینگ.

بینگ چت یک موتور جستجوی مبتنی بر هوش مصنوعی است که به صورت مکالمه با شما صحبت می کند. ( )

در حالی که ما در مورد استفاده از فناوری هوش مصنوعی برای کمک به برنامه ریزی فعالیت های تابستانی و سفر خود بودیم، فکر می کنم لازم است به بینگ چت اشاره کنیم. برخلاف ChatGPT که اطلاعات آن فقط تا سال 2021 جاری است، بینگ دائما به روز می شود با آخرین اطلاعات

این یک ابزار عالی برای جستجوی مقاصد محبوب، یافتن بهترین معاملات در پروازها و هتل ها، و کشف کارهای سرگرم کننده برای انجام در منطقه ای است که در حال بازدید هستید. همچنین می توانید از Bing برای یافتن رویدادهای محلی، جشنواره ها و کنسرت های نزدیک خود استفاده کنید. علاوه بر این، بینگ می تواند به شما کمک کند بهترین رستوران ها، گزینه های خرید و سرگرمی را در مقصد خود پیدا کنید. با Bing، تمام اطلاعاتی را که برای استفاده حداکثری از تابستان خود نیاز دارید، در اختیار خواهید داشت.

بیشتر: 10 راه برای سفر مانند یک حرفه ای برای یک سفر بدون نگرانی

3. سوپر کوک

آیفون: 4.8 ستاره (در زمان انتشار)

اندروید: 4.7 ستاره (در زمان انتشار)

اسکرین شات اینفوگرافیک SuperCook.

SuperCook یک برنامه آشپزی است که به سرآشپزهای خانگی کمک می کند تا دستور العمل های جدید را امتحان کنند. ( )

هدف برنامه دستور غذای SuperCook این است که آشپزی را برای هر کسی که دوست دارد، راحت کند آزمایش در آشپزخانه با معضلات آشپزخانه خداحافظی کنید و ماجراجویی آشپزی تابستانی را با ژنراتور دستور العمل برنامه در آغوش بگیرید.

به سادگی تمام مواد تازه و پر جنب و جوش موجود در یخچال و شربت خانه خود را وارد کنید، و SuperCook جادوی خود را انجام می دهد و مجموعه ای از دستور العمل ها و ایده های غذایی مناسب برای حالات تابستانی را به شما ارائه می دهد.

با برنامه دستور غذای SuperCook، نه تنها طعم غذاهای خوشمزه را می‌چشید، بلکه از محصولات تابستانی خود نیز نهایت استفاده را خواهید برد و از حداقل ضایعات غذایی و صرفه‌جویی بیشتر اطمینان حاصل خواهید کرد. برنامه ما در وقت گرانبهای شما صرفه جویی می کند و لحظات بیشتری را برای لذت بردن از روزهای آفتابی برای شما باقی می گذارد.

و همانطور که غذاهای لذیذ را درست می کنید، غذای خود را نیز بهتر خواهید کرد مهارت های آشپزی، تبدیل شدن به یک آشپز واقعی تابستانی فوق العاده بنابراین، با SuperCook در کنار خود، برای کشف دنیای طعم های تابستانی آماده شوید.

با رفتن به 21 مورد از شگفت انگیزترین ابزار آشپزی Cyberguy.com/آشپزی.

از کورت بپرسید: چگونه در تنظیمات حریم خصوصی GOOGLE پیمایش کنیم

4. ملاقات

آیفون: 4.8 ستاره (در زمان انتشار)

اندروید: 4.5 ستاره (در زمان انتشار)

اسکرین شات از تبلیغات Meetup.

Meetup برنامه ای است که به شما کمک می کند علایق جدید را کشف کنید و با افراد جدید ملاقات کنید. ( )

برنامه Meetup ابزاری فوق العاده برای استفاده بهینه از تابستان است. چه به دنبال کشف علایق جدید، پیدا کردن دوستان جدید یا شرکت در فعالیت های سرگرم کننده باشید، Meetup شما را تحت پوشش قرار می دهد.

ابتدا برنامه را دانلود کنید و نمایه خود را ایجاد کنید و علایق و سرگرمی های خود را برجسته کنید. سپس، از ویژگی جستجوی برنامه برای یافتن رویدادها و گروه هایی در منطقه خود استفاده کنید که با علایق شما همسو هستند. از جانب پیاده روی و ماجراجویی در فضای باز برای کلوپ های کتاب و مجالس اجتماعی، چیزی برای همه وجود دارد.

به رویدادهایی که توجه شما را جلب می‌کند، پاسخ دهید، و از حضور انفرادی در آنها دریغ نکنید – این یک راه عالی برای ملاقات با افراد همفکر است. با Meetup، تابستان شما پر از فرصت های هیجان انگیز و تجربیات به یاد ماندنی خواهد شد.

بیشتر: 5 نکته برتر برای سفر بدون استرس در تعطیلات

5. مشاور سفر

آیفون: 4.8 ستاره (در زمان انتشار)

اندروید: 4.4 ستاره (در زمان انتشار)

اسکرین شات از اپلیکیشن Trip Advisor.

برنامه Trip Advisor به شما کمک می کند تعطیلات بعدی خود را به راحتی برنامه ریزی کنید. ( )

آیا قصد سفر تابستانی را دارید؟ اجازه دهید شما را با BFF سفر جدیدتان آشنا کنم: اپلیکیشن Trip Advisor. این جواهر مانند داشتن یک گورو مسافرتی باهوش در جیب شماست که آماده است تا تمام اسرار خودی را برملا کند.

به دنبال استراحتگاه ساحلی عالی هستید؟ آسان-پیزی. فقط مقصد رویایی خود را تایپ کنید، و voilà، انبوهی از نظرات و عکس های خیره کننده از همسفران ظاهر می شود و شما را مستقیماً به بهشت ​​راهنمایی می کند. اوه، و بیایید غذای‌های بیرون را فراموش نکنیم – Trip Advisor جوانه‌های چشایی شما را نیز پوشش می‌دهد.

شکار آب دهان محلی می خورد با کمک بررسی ها و توصیه های غذاخوری. و گویی این کافی نیست، فعالیت‌های هیجان‌انگیز، جاذبه‌های مسحورکننده و حتی سنگ‌های قیمتی غیرعادی را کشف کنید که داستان‌های تابستانی شما را افسانه‌ای خواهند کرد.

بنابراین، برای یک ماجراجویی تابستانی فراموش نشدنی با Trip Advisor به عنوان دستیار قابل اعتماد خود آماده شوید. برای خلق خاطرات، غوطه ور شدن در خورشید و لذت بردن از کاوش در جهان – یک سفر فوق العاده در هر زمان آماده شوید.

بهترین راه برای ارسال فایل های بزرگ بر روی هر دستگاه

6. AllTrails

آیفون: 4.9 (در زمان انتشار)

اندروید: 4.8 (در زمان انتشار)

اسکرین شات از برنامه AllTrails.

AllTrails برنامه‌ای است که به شما کمک می‌کند فعالیت‌های بعدی خود را در فضای باز از پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری گرفته تا پیاده‌روی کردن سگ خود را برنامه‌ریزی کنید. ( )

اگر در یک مقصد رویایی به دنبال فضای باز عالی هستید، برنامه AllTrails باید اولین برنامه ای باشد که قبل از سفر تابستان امسال دانلود می کنید. به آن فکر کنید که جن دنباله دار شما تمام آرزوهای تابستانی شما را برآورده می کند. در دسترس برای هر دو آیفون و اندروید، بیش از 400000 نقشه مسیر در دسترس شما برای استفاده وجود دارد.

مسیرهای پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری و دویدن را پیدا کنید یا مسیرهای مناسب برای ویلچر یا سگ‌ها را جستجو کنید. به لطف 50 میلیون کاربر دیگر در برنامه، می‌توانید نظرات دیگران را که قبلاً مسیر مورد نظر شما را طی کرده‌اند، بخوانید.

به لطف نقشه های آفلاین و هشدارهای مربوط به چرخش اشتباه، احساس امنیت بیشتری خواهید داشت. به علاوه، این برنامه می‌تواند مسیرهای شما را ضبط کند تا بتوانید تمام زمانی را که در خارج از منزل سپری کرده‌اید، پیگیری کنید. بنابراین، ضد آفتاب خود را بردارید، میان وعده‌ها را ببندید و اجازه دهید ماجراجویی AllTrails آغاز شود – تابستان، خورشید و مسیرهای خیره‌کننده در انتظار شماست.

با رفتن به این پنج نشانگر موقعیت یاب شخصی ایمن بمانید Cyberguy.com/Beacons.

راه های برتر برای بهینه سازی رایانه شخصی و دستگاه های مک

غذای کلیدی کورت

در حالی که ممکن است به نظر برسد که وجود دارد برنامه های بی شمار در آنجا، من آن را به این شش مورد عالی برای دانلود و استفاده تابستان امسال محدود کرده ام.

چه در حال برنامه ریزی یک تعطیلات حماسی باشید، چه بر مهارت های آشپزی خود تسلط داشته باشید یا بخواهید با افراد جدیدی آشنا شوید، ما برنامه های عالی برای تحقق رویاهای تابستانی شما داریم. بنابراین، اجازه ندهید این تابستان از شما بگذرد. این برنامه ها را دانلود کنید، و اجازه دهید آن را به بهترین تابستان تاریخ تبدیل کنیم.

برای دریافت برنامه FOX NEWS اینجا را کلیک کنید

برنامه مورد علاقه شما از لیست کدام است؟ آیا افراد دیگری نیز وجود دارند که شما توصیه می کنید؟ نظرات و تجربیات خود را با ما در این آدرس بنویسید Cyberguy.com/Contact.

برای اطلاعات بیشتر از راهنمایی های من، با رفتن به خبرنامه رایگان CyberGuy Report مشترک شوید Cyberguy.com/Newsletter.

حق چاپ 2023 CyberGuy.com. تمامی حقوق محفوظ است.

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *