با هوش مصنوعی جدید وان پلاس می‌توانید موزیک ویدیو بسازید

هوش مصنوعی تقریباً راه خود را تمامی پلتفرم‌ها و رسانه‌های آنل و دیجیتال باز ه ؛ گوگل هوش مصنوعی را برنامه‌های خود آورده و شرکت متا نیز مسنجر فیسبوک، ستاگرام و واتس‌اپ را هوش مصنوعی مجهز می‌کند. اکنون، شرکت وان پلاس نیز با «AI Music Studio» کارزار هوش‌ مصنوعی می‌پیوندد.

AI Music Studio یک ابزار آنل رایگان کاربران امکان را می‌دهد تا راحتی از طریق پرامپت ترانه، موسیقی و موزیک ویدیو تولید کنند. برای فاده از هوش مصنوعی، کافی یک حساب کاربری در سایت آن ایجاد . پس از ثبت‌نام، یکی از سبک‌های موسیقی را انتخاب درحال‌حاضر فقط رپ، پاپ و EDM ارائه می‌شود؛ پس از مشخص‌ن حال‌وهوا و مود آهنگ می‌توانید تم موزیک ویدیو را نیز تعیین .

ساخت موسیقی با هوش مصنوعی جدید وان پلاس

پس از انجام مراحل بالا، در آخر نیز باید هوش مصنوعی بگویید می‌خواهید آهنگ شما درمورد چه چیزی با. بقیه فرد را هوش مصنوعی بسپارید تا آهنگی را درخو داده‌اید بسازد. اگر ترانه‌ای می‌خوید کاملاً مطابق نظرتان ن، با یک بازسازی ساده می‌توان خروجی را خوبی تنظیم . پس از پایان ساخت آهنگ، می‌توانید آن را اشتراک بگذارید، دانلود و از آن‌چه ساخته‌اید لذت ببرید.

هوش مصنوعی وان پلاس

وان پلاس علاوه‌بر عرضه هوش مصنوعی، مسابقه‌ای نیز تدارک دیده . کاربران آمریکای شمالی، اروپا و هند می‌توانند آهنگ‌های خود را تا 17 دسامبر (26 آذر) ارسال کنند و از میان آن‌ها 100 برنده از هر منطقه انتخاب خواهد . جایزه افراد برگزیده نیز کوپن خرید محصولات وان پلاس .

نکته‌ای باید آن توجه شود هوش مصنوعی پرامپت‌هایی با مضامین نامناسب یا توهین‌آمیز یا مواردی قوانین کپی‌رایت را نقض می‌کنند را انجام نمی‌دهد.

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *