برخورداری بیش از ۳۲ هزار خانواده تحت حمایت تهرانی از تخفیف ویژه قبوض آب، برق و گاز

خبرگزاری میزان- به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، جهانبخش مرادی با اشاره به طرح رایگان شدن قبوض آب، برق و گاز ویژه مددجویان کمیته امداد، گفت: طرح رایگان شدن قبوض آب، برق و گاز ویژه مددجویان کمیته امداد بر اساس رعایت اصلاح الگوی مصرف برای خانوار‌های کم مصرف اجرا می‌شود.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان تهران، افزود: معافیت مددجویان کمیته امداد و بهزیستی از این نوع خدمات بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی و با رعایت الگوی مصرف بوده و ابلاغیه آن‌ توسط دولت به دستگاه‌ها و شرکت‌های اجرایی مربوط به این خدمات ارسال‌شده است.

وی با ارائه گزارشی از عملکرد پرداخت قبوض خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد استان تهران طبق این مصوبه، اعلام کرد: بر اساس این مصوبه ۸۵ هزار و ۱۲۲ مددجوی کمیته امداد استان تهران با مراجعه به سامانه امداد هوشمند به آدرس soha.emdad.ir و با ثبت‌نام در این سایت کد اشتراک قبوض خود را برای بهره‌مندی از خدمات مذکور ثبت کردند.

مرادی ادامه داد: در همین جهت طبق الگوی مصرف ۳۲ هزار و ۸۸۳ خانواده از تخفیفات شرکت‌های آب، برق و گاز برای قبوض خود به مبلغ یک میلیارد و ۲۶۱ میلیون تومان برخوردار شدند.

معاون حمایت و سلامت خانواده، خاطرنشان کرد: بیشترین تخفیف توسط شرکت گاز با مبلغ ۹۶۹ میلیون و ۷۲۱ هزار تومان است و پس از آن بیشترین تخفیف از شرکت برق با هزینه‌ای بالغ بر ۱۸۷ میلیون تومان برای خانواده‌های تحت حمایت دریافت شده است.

انتهای پیام/

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *