برخورد خشونت‌آمیز حر با کارکنان مرکز کارآفرینی فناورانه نوپا در اصفهان

مرکز توسعه کارآفرینی فناورانه نوپا در اصفهان در هفته گذشته با برخورد نیروهای حر مجتمع رو‌رو . افراد ضمن مخالفت با فعالیت جوانان در مرکز در ساعت ۸ شب، خوار تعطیلی مرکز ند و اجازه خروج جوانان حاضر در مرکز را ندادند. موضوع با آمدن پلیس و نیروهای یگان ویژه و همچنین حضور والدین فعالین در مرکز ادامه یافت و درنهایت بعد از ایجاد تنش‌های متعدد، با صحبت‌های طرفین اتمام .

مرکز توسعه کارآفرینی فناورانه نوپای دانشگاه آزاد در مجتمع اداری امیرکبیر اصفهان قرار . بنابر شنیده‌های دیجیاتو، تا پیش از تغییر مدیریت اجرایی مجتمع اداری، مشکلی برای ساعت کاری مرکز فناورانه نوپا وجود ن، اما همه‌چیز پس از تغییر ‌یک‌باره عوض و مخالفت‌هایی با ماهیت مرکز شکل گرفت. درحالی طبق پیگیری‌های دیجیاتو، دانشگاه آزاد با مجتمع اداری در اصفهان توافق ه تا در روزهای عادی و تعطیل، مرکز فناورانه نوپا از 8 صبح تا 8 شب در دسترس تیم‌ها با تا بتوانند کار روی پروژه‌هایشان ادامه دهند.

اعضای مرکز فناورانه نوپا از هفته گذشته خود را برای دیدار با افراد مختلف ازجمله ری دانشگاه آزاد اسلامی آماده می‌ند؛ موضوعی سرآغاز تنش و دردسر برای کارآفرینان . یک منبع آگاه درباره ماجرا دیجیاتو گفت پنجشن، سیزدهم مهرماه، هنگام آماده‌سازی فضا برای میزبانی از رئیس دانشگاه آزاد، نگهبان مجموعه امیرکبیر وارد مرکز و بدون اعلام دلیل مسئولان اجرایی، مستقیماً اقدام بیرون ن اعضا . اقدام درگیری و نزاع لفظی نیز منجر . ممانعت از خروج کارکنان مرکز کارآفرینی فناورانه نوپا و حضور والدین برخی از کارکنان نیز ت ماجرا افزود.

طبق شنیده‌های دیجیاتو، با وجود تلاش‌های مأموران نیروی انتظامی برای رفع مسالمت‌آمیز ماجرا و تماس‌های مکرر از سوی مسئولان دانشگاه آزاد، حر مجموعه باز‌هم با خروج افراد مخالفت می‌. ظاهراً درنهایت با گفت‌وگو بین مدیر مرکز و مدیر حر، مسئله ‌طور موقت رفع ه . قرار جلسه‌ای برای حل اختلاف نیز زودی تشکیل شود.

اتفاقی در مرکز کارآفرینی فناورانه نوپا در اصفهان رخ داده، سؤالات بسیاری را در ذهن کارآفرینان و فعالین حوزه ‌وجود می‌آورد؛ آن‌هم در شرایطی اصفهان طی هفته گذشته شاهد برگزاری رویدادهای مهمی ازجمله جایزه بین‌المللی مصطفی و نمایشگاه ملی فناوری و نوآوری فن‌نما ه . چندی پیش کارخانه نوآوری آزادی هم با مشکل مشای در رابطه با محدودیت ساعت کار افراد مواجه ه .

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *