برخی از پاوربانک‌های USB-C با آیفون 15 کار نمی‌کنند

اپل امسال پورت USB-C را نسل جدید گوشی‌های پرچمدارش یعنی آیفون 15 اضافه . در حالی انتظار می‌رود دستگاه‌ها را بتوان با کابل‌ها و پاوربانک‌های USB-C شارژ ، اما براساس گزاش کاربران ظاهراً برخی از پاور بانک‌ها درستی آیفون 1‌5 اپل را شارژ نمی‌کنند.

همانطور کاربران Reddit و انجمن‌های MacRumors اشاره ه‌اند، تمام پاوربانک‌های USB-C موجود را نمی‌توان با گوشی‌های آیفون 15 فاده احتمالاً دلیل آن ویژگی شارژ معکوس آیفون . گفته کاربران، در برخی موارد گوشی شارژ نمی‌شود و در برخی موارد دیگر آیفون 1‌5 پاور بانک را شارژ می‌کند.

مشکل شارژ آیفون 15 با پاوربانک

طیف وسیعی از پاوربانک‌های موجود در بازار تحت تأثیر موضوع قرار گرفته‌اند. یکی از نسخه‌هایی کاربران آن اشاره ه‌اند، پاوربانک Anker PowerCore Slim 10K PD و مشتری اپل پس از گزارش مشکل خود با Anker مطلع ه تنها راه برای شارژ ن آیفون توسط پاور بانک فاده از پورت USB-A .

«‌نظر می‌رسد با توجه عمل شارژ معکوس سری آیفون 15، شارژ از طریق Anker PowerCore Slim 10k PD تحت تأثیر قرار خواهد گرفت و در حال حاضر راه‌حلی برای آن وجود ن. تنها راه برای شارژ آیفون فاده از پورت USB-A .

Anker آزمایش‌های بیشتری را روی تمام پاوربانک‌ها انجام می‌دهد تا ببیند آیا مشکل در برخی از پاوربانک‌ها وجود یا خیر و سعی می‌کند راه حلی برای آن پیدا کند.»

گوشی‌های آیفون از طریق پورت USB-C و قابلیت شارژ معکوس خود می‌توانند اپل واچ، ایرپاد یا آیفون دیگری را شارژ کنند و احتمالاً عمل روی برخی از پاوربانک‌ها نیز تأثیر می‌گذارد. نظر می‌رسد اکثر پاوربانک‌های USB-C با Power Delivery، از جمله تعدادی از مدل‌های آزمایش ه توسط MacRumors، درستی کار می‌کنند، اما دارندگان آیفون 15 باید توجه ه باشند برخی از آن‌ها ممکن سازگار نباشند.

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *