برگزاری دور دوم انتخابات آلاباما در منطقه تازه رقابتی هاوس

به گزارش آسوشیتدپرس، شوماری فیگورز، دموکراتی که در وزارت دادگستری کار می کرد، در نوامبر امسال برای کرسی منطقه دوم کنگره آلاباما با کارولین دابسون، وکیل و تازه وارد سیاسی جمهوری خواه روبرو خواهد شد.

این دو نامزد در دور دوم انتخابات در روز سه‌شنبه در این منطقه پیروز شدند، که پس از حکم دادگاه عالی ایالات متحده در سال گذشته مبنی بر اینکه ایالت به‌طور غیرقانونی قدرت رای‌دهندگان سیاه‌پوست را کاهش داده است، دوباره ترسیم شد.

اکنون که این منطقه رای دهندگان سیاه پوست بیشتری دارد که از نظر تاریخی عمدتاً از دموکرات ها حمایت کرده اند، تحلیلگران سیاسی رقابت برای آن را یکی از رقابتی ترین رقابت ها در جنوب می دانند. گزارش سیاسی غیرحزبی کوک آن را به عنوان کرسی احتمالی دموکرات ها رتبه بندی می کند. (انتظار می رود نماینده فعلی منطقه، بری مور، پس از پیروزی در انتخابات مقدماتی جمهوری خواهان در ناحیه کنگره اول همسایه، در کنگره باقی بماند.)

منطقه دوم اکنون در سراسر ایالت امتداد دارد و بخش زیادی از موبایل را در بر می گیرد. مونتگومری، پایتخت آلاباما؛ و چندین شهرستان در کمربند سیاه، جایی که خاک غنی زمانی به مزارع کشت شده توسط مردم برده شده دامن می زد.

در انتخابات مقدماتی جمهوری خواهان، خانم دابسون با دیک بروبیکر، سناتور سابق ایالتی روبرو شد. آقای بروبیکر بارها به تجربه خود در مجلس قانونگذاری ایالتی اشاره کرد، در حالی که خانم دابسون استدلال کرد که وقت آن رسیده است که صدای سیاسی جدیدتری در واشنگتن مطرح شود.

در دور دوم انتخابات حزب دموکرات، رقیب آقای فیگورز، نماینده ایالتی، آنتونی دانیلز، رهبر دموکرات های مجلس نمایندگان بود.

خانواده آقای فیگورز میراث سیاسی طولانی در آلاباما دارند: او پسر مایکل فیگورز و ویوین دیویس فیگورز است که هر دو در سنای ایالت خدمت کرده‌اند و خانم دیویس فیگورز پس از مرگ همسرش در سال 1996 کرسی همسرش را به دست آورد. شخصیت‌های شوماری پس از کار در وزارت دادگستری و دولت اوباما به آلاباما بازگشت.

آقای دنیلز در منطقه زندگی نمی کند – یک نقطه اختلاف در مسابقه، اگرچه اقامت یک الزام نیست – اما در آنجا بزرگ شده است. او استدلال کرد که موقعیت رهبری او در مجلس ایالتی نشان داده است که می تواند برای ساکنان آلاباما کار کند.

انتخابات نوامبر می تواند منجر به اعزام دو نماینده سیاهپوست آلاباما به واشنگتن برای اولین بار در تاریخ خود شود، اگر آقای فیگورز پیروز شود و اگر تری سوول، نماینده دموکرات در ناحیه ششم کنگره، مجدداً در انتخابات پیروز شود، همانطور که تحلیلگران به طور گسترده انتظار دارند. .

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *