بر ملا شدن “سر مار” خطرناک و هیولای جنگ‌ افروز در خاورمیانه

بر ملا شدن “سر مار” خطرناک و هیولای جنگ‌ افروز در خاورمیانه

سال هاست که بسیاری از ناظران در منطقه دربارهٔ اختاپوس تروریسم جمهوری اسلامی سخن گفته و بارها درباره خطرات آن هشدار داده اند. در این میان همهٔ آن هایی که در عراق و سوریه و لبنان و یمن و… نیش زهرآگین افعی ولایت خامنه ای را حس کرده‌اند به این واقعیت گواهی داده‌اند.

در سندهای فاش شده از ویکی‌لیکس در تاریخ ۲۸نوامبر ۲۰۱۰ خواندیم که سران کشورهای منطقه نسبت به مار جنگ‌افروزی و تروریسم هشدار می‌دهند. ماری که دوران تاریخی‌اش به‌سرآمده، هیچ هم‌خوانی و سنخیتی با جهان امروز ندارد و بقا و دوام خودش را در زهرافشانی، تروریسم و جنگ‌افروزی می‌بیند.

در بخش دیگری از مجموعهٔ اسناد افشا شده در ویکی‌لیکس به تلاش مقام‌های بلندپایهٔ اماراتی و اردنی برای مقابله با دشمن اصلی کشورهای منطقه در تهران نیز اشاره شده است. در قسمت هایی از همین مجموعه اسناد آمده است که یک مقام بلند پایهٔ عربستان از جمهوری اسلامی به‌عنوان «سرمار» جنگ‌افروزی و بحران در منطقه یاد می‌کند.

امروز، پس از سال ها جنگ و خون ریزی در خاورمیانه به‌ ویژه مناطق فلسطینی نشین، کمتر کارشناس و سیاستمدار بی‌طرفی نسبت به کارکرد «مار» خطرناک و هیولای جنگ‌افروز در بیت‌ خامنه ای در تهران تردید دارد.

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *