بسته ترنت ویژه ایرانسل مناسبت میلاد پیامبر سال 1402

ایرانسل بسته ترنت ومکالمه ویژه مناسبت میلاد پیامبر اکرم(ص) برای تمامی مشترکان خود تدارک دیده . در ادامه با شرایط دریافت بسته آشنا می‌شویم.

گزارش دیجیاتو و نقل از روابط عمومی ایرانسل، ایرانسل مناسبت آغاز هفته وحدت، میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق (ع)، بسته ویژه‌ای برای تمامی مشترکان دائمی و اعتباری خود تدارک دیده .

روش دریافت بسته ترنت ویژه ایرانسل مناسبت میلاد پیامبر

تمامی مشترکان دائمی و اعتباری ایرانسل، از 6 تا 11 مهر 1402 می‌توانند از یک بسته ترکیبی شامل 7 گیگابایت ترنت و 7 ساعت مکالمه ایرانسلی، با قیمت تخفیفی 28هزار تومان ره‌مند شوند.

برای فعالسازی بسته ترنت ویژه ایرانسل، با شماره ایرانسلی خود کد دستوری #5* را شماره‌گیری . پس از شماره‌گیری کد، در منو جدید عدد یک را وارد تا بسته ترکیبی یاد ه را خریداری .

بسته ترنت ایرانسل ویژه میلاد پیامبر 1402

در مرحله بعد می‌توان تعیین بسته یاد ه را برای خود یا دیگران خریداری کنیم. اگر قصد دارید بسته ترنت ویژه میلاد پیامبر ایرانسل را برای خود فعال عدد یک، در غیر صورت شماره‌ای قرار آن هدیه بدهید را درج . در صورتی اعتبار کافی ه باشید، هزینه آن از اعتبار شما کسر می‌شود در غیر صورت بایستی با درج شماره کارت بانکی، اقدام خرید .

روش دیگر دریافت بسته ترکیبی، مراجعه سوپراپلیکیشن ایرانسل من . لازم تأکید بسته دفعات قابل خریداری و محدودیتی در باره وجود ن.

هدیه مکالمه 50+5 ایرانسل

همچنین تمامی مشترکان دائمی و اعتباری ایرانسل، از 6 تا 11 مهر 1402 می‌توانند با 5 دقیقه مکالمه درون شب، 50 دقیقه بعدی همان مکالمه را از ایرانسل هدیه بگیرند. مشترکین اپراتور برای ره‌مندی از مکالمه رایگان، می‌توانند کد دستوری #2*1*4444* را شماره گیری کنند. همچنین امکان فعالسازی هدیه با مراجعه سوپراپلیکیشن ایرانسل وجود .

ایرانسل من هدیه مکالمه هفته وحدت

پس از ورود اپ ایرانسل من، بخش خرید بسته بروید. سپس از منوی صفحه بالا، روی «پیشنهادها» بزنید و طرح تشویقی هفته وحد مکالمه را مشاهده خواهید و می‌توانید آن را فعال .

سؤالات پرتکرار کاربران

آیا بسته ترنت ایرانسل ویژه هفته وحدت محدودیت خرید ؟

خیر، مشترکین ایرانسل می‌توانند دفعات بسته را خریداری کنند.

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *