بلوبانک در مورد کلاهبرداری و سوءفاده از نام نئوبانک هار داد

فعالیت نئوبانک‌ها در ایران چند سالی آغاز ه و شرکت‌ها خدمات بانکداری را راحت‌ترین شکل ممکن کاربران خود ارائه می‌کنند. فاده از محصولات حس‌وحال کار‌ن با اپلیکیشن‌های بانکی را ن. اتفاقی در نئوبانکداری رخ داده، سیستم‌های سفت‌وسخت بانکی خدماتی تبدیل ه کاربر با آن‌ها احساس نزدیکی . همین موضوع باعث ه برخی از کاربران نئوبانک‌ها تصور کنند قوانین جاری در محصولات با قوانین تعیین‌ه توسط بانک مرکزی متفاوت . بلوبانک ‌عنوان یکی از نئوبانک‌های پیشرو در ایران ‌تازگی در مورد سوءفاده از نام مجموعه و کلاهبرداری در شب‌های اجتماعی کاربران خود هار داده و اعلام ه کاملا تابع قوانین بانک مرکزی .

روابط عمومی بلوبانک در بیانیه‌ای در رابطه می‌گوید «نئوبانک‌ها تمامی خدمات و سرویس‌های خود را براساس قوانین نهاد‌‌های قانون‌گذار (رگولاتور) تنظیم و طراحی ه‌اند و مانند تمامی بانک‌های کشور در مواردی مانند نرخ سود سپرده، نرخ سود وام‌ها و… تابع مقررات مصوب و تعیین‌ه بانک مرکزی هستند. بر اساس هر گونه خبر یا وعده‌ای مبنی بر ارائه سود روزانه سپرده‌های بانکی با عددهایی خارج از مصو بانک مرکزی، غیرقانونی و فاقد اعتبار .»

نئوبانک‌ها شع فیزیکی ندارند و ازهمین‌رو برخی از مشتریان آن‌ها نمی‌توانند با مراجعه شعب فیزیکی، برای اامات خود پاسخی پیدا کنند. مشتریان دسته از بانک‌های نوین باید بدانند برای یافتن پاسخ سؤالات خود، غیر از روش تماس تلفنی با واحد پشتیبانی نئوبانک‌ها، می‌توانند وبگاه رسمی مجموعه‌ها نیز مراجعه کنند. درواقع تمامی نئوبانک‌ها مانند دیگر شرکت‌های معتبر فعال در شب بانکی کشور، کانال‌های رسمی دارند از طریق آن با مشتریان خود در ارتباط هستند.

تمامی اخبار و اطلاعات در مورد بلوبانک با همکاری بانک سامان خدمات خود را عرضه می‌کند، اعم از برگزاری کمپین‌ها، ارائه سرویس‌های جدید و… تنها از طریق وب‌سایت یا کانال‌های رسمی بلو در شب‌های اجتماعی منتشر می‌شود. برای دسترسی بلو در شب‌های‌ اجتماعی ستاگرام و توییتر دقیقا عبارت blubank_com را جستجو و دنبال . همچنین برای کسب‌ اطلاعات بیشتر در مورد می‌توانید وب‌سایت بانک نشانی https://blubank.com مراجعه نمایید.

گزارش روابط‌عمومی بلوبانک سامان، در صورت ن هرگونه سؤال در مورد خدمات و سرویس‌های نئوبانک، می‌توانید از طریق اپلیکیشن یا وب‌سایت آن در هر ساعتی از شبانه‌روز و در 7 روز هفته از طریق تماس تلفنی، چت و یا گفت‌وگوی آنل کارشناسان بخش پشتیبانی (بلول) متصل شوید.

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *