بمب‌افکن‌ها هر لحظه آماده ملاقات با شما هستند

پیام بایدن به خامنه‌ای: بمب‌افکن‌ها هر لحظه آماده ملاقات با شما هستند

‌یک فرمانده ارشد سنتکام (ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا در منطقه) گفته: سپاه پاسداران در یمن حضور دارد و علاوه بر ارائه مشاوره نظامی، اطلاعات اهداف مورد نظر برای انجام حملات در دریای سرخ را در اختیار حوثی‌ها قرار می‌دهد.

در همین حال ان‌بی‌سی نیوز به نقل از مقامات آمریکایی گزارش داد که ایالات متحده اخیرا یک حمله سایبری علیه یک شناور سپاه پاسداران که در دریای سرخ و خلیج عدن درحال جمع‌آوری اطلاعات درباره کشتی‌های تجاری بود انجام داده است.

شبکه خبری العربیه نیز در گزارشی گفت: منابع ما در واشنگتن تأیید کردند که دلیل اصلی عدم تشدید جنگ و رویارویی در منطقه ارسال پیام‌های مستقیم و غیرمستقیم رئیس‌جمهور آمریکا به حکومت ایران بوده است. کاخ سفید این پیام‌ها را از طریق سفارت سوئیس و مقامات عمانی و قطری به رژیم تهران رسانده است.

در پیام‌های ارسالی از جمله گفته شده که رئیس‌جمهور آمریکا بمباران برخی مراکز در خاک ایران را در فهرست گزینه‌های خود قرار داده است و از دستیارانش خواسته به‌طور مستقیم و یا از طریق یک میانجی به رژیم ایران اطلاع دهند که در صورت هرگونه اقدام علیه آمریکا پس از واکنش نظامی این کشور به حمله مرگبار به پایگاه آمریکايی در مرز اردن، اهدافی در خاک ایران بمباران خواهند شد. بویژه این‌که بمب‌افکن‌های راهبردی آمریکا هر لحظه قادر به رسیدن به خاک ایران هستند.

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *