بهترین فیلم های کمدی ایرانی در سال 98



بهترین فیلم های کمدی سینمای ایران در سال 1398
برای دیدن ویدیوهای بیشتر، عضو کانال ما شوید👇🏼
https://bit.ly/31N2Om
ممنون از حمایت‌تون🙏🏼🌹

در این ویدیو پنج فیلم برتر سینمای ایران در ژانر کمدی که در سال ۱۳۹۸ اکران شدند و امتیاز خوبی را از کاربران سایت سلام سینما کسب کردند، مرور می‌کنیم.

5- مطرب
امتیاز فیلم در سلام سینما: ۶.۴
میزان فروش: ۳۸٬۵۴۵٬۸۳۴٬۰۰۰
داستان این فیلم درباره یک خواننده کاباره‌ای به نام ابراهیم خوش لحن (خوش سینه) است که پیش از اوج گرفتن با وقوع انقلاب ۱۳۵۷ همچون این طیف خواننده‌ها از صحنه کنار میرود اما چون به اندازه کافی از شهرت و اقبال نیز برخوردار نبوده، نمی‌تواند خواننده لس آنجلسی شود و در نهایت به خواننده مراسم تبدیل می‌شود.
فیلم سینمایی مطرب به کارگردانی، نویسندگی و تهیه کنندگی مصطفی کیایی با فروش 38 میلیاردی‌اش توانست رکورد فروش فیلم هزارپا را بزند و عنوان پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای ایران را از آن خود کند.
پرویز پرستویی, الناز شاکردوست, محسن کیایی, مهران احمدی, حسین امیدی و محمدرضا شیرخانلو به همراه بازیگر ترکیهای، عایشه گل جوشکن در این فیلم بازی میکنند.

4- رحمان 1400
امتیاز فیلم در سلام سینما: ۶.۴
میزان فروش: ۲۲٬۵۴۲٬۲۱۸٬۰۰۰
این فیلم داستان رحمان است که یک بیماری صعب العلاج دارد و تا چند ماه دیگر میمیرد. او که آبدارچی یک شرکت بزرگ است، به همراه همکارش تصمیم میگیرد تا در اتفاقی خود را در شرکت بکشد تا بیمه‌اش به خانواده برسد و…
محمدرضا گلزار, سعید آقاخانی, یکتا ناصر, مهران مدیری, بهرام افشاری, ساره بیات و رضا نیکخواه بازیگران این فیلم هستند.

3- تگزاس 2
امتیاز فیلم در سلام سینما: 7.1
میزان فروش: ۲۵٬۰۸۸٬۱۱۲٬۰۰۰
در خلاصه داستان این فیلم آمده: هیچ وقت یه ایرانی رو تهدید نکن ،علی الخصوص تو تهران.
تگزاس ۲ مانند قسمت اول، بیشتر شوخی‌ها و تکه‌های خنده دارش بر پایه شوخی‌های کلامی و موقعیت‌های کمیک است؛ مانند قرار گرفتن و ساسان و بهرام در قهوه خانه یا مراسم ختم، یا رفتن گروه کارلوس به دل شهر در شب چهارشنبه سوری.
سام درخشانی, مهدی هاشمی, پژمان جمشیدی, ژاله صامتی, گابریلا پتری, بهرنگ علوی, رضا ناجی و نادر سلیمانی بازیگران این فیلم هستند.

2- چشم و گوش بسته
امتیاز فیلم در سلام سینما: 7.3
میزان فروش: ۱۲٬۸۳۶٬۱۳۸٬۰۰۰
فیلم کمدی چشم و گوش بسته به کارگردانی فرزاد موتمن براساس فیلمی آمریکایی بهنام «شر نبین شر نشنو» محصول سال 1989، ساخته شده است. این نکته‌ای است که در تیتراژ پایانی فیلم موتمن هم ذکر میشود.
داستان چشم و گوش بسته درباره یک مرد نابینا و یک مرد ناشنوا است که از بدحادثه و از سر بدشانسی، تنها شاهدین یک جنایت میشوند.
امین حیایی , بهرام افشاری, آناهیتا درگاهی, مسعود کرامتی, لیندا کیانی, پوریا پورسرخ و مانی حقیقی بازیگران این فیلم ایرانی هستند.

1- جهان با من برقص
امتیاز فیلم در سلام سینما: 8.1
میزان فروش: ۶٬۷۵۲٬۰۰۰٬۰۰۰
«جهان با من برقص» فیلمی خودمانی با صمیمتی دیریاب اما دلنشین. کمتر کسی از سروش صحت انتظار ساخت فیلمی با چنین فضا و اتمسفری را داشت.
فیلمی مانند جهان با من برقص در مقایسه با آثاری که در سال‌های اخیر روی پرده دیدهایم و روحیه جدید سینمای ایران (که روز به روز بیشتر در لودگی و تکرار فرو میرود) فیلمی غیرمتداول است.
جواد عزتی, علی مصفا, پژمان جمشیدی, هانیه توسلی, سیاوش چراغی پور, کاظم سیاحی, مهراب قاسم خانی, رامین صدیقی, بهار کاتوزی, پاوان افسر, شیوا بلوچی و مهیار پوربابایی بازیگران این فیلم هستند.

00:00|بهترین فیلم‌های کمدی ایرانی در سال 98
00:45|مطرب
02:52|رحمان 1400
04:19|تگزاس 2
06:01|چشم و گوش بسته
07:55|جهان با من برقص

#سلام_سینما #بهترین_فیلم #معرفی_فیلم

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *