به‌روزرسانی One UI 6.1 احتمالاً به دوام بیشتر باتری گوشی شما کمک می‌کند

براساس گزارش یک منبع آگاه، به‌روزرسانی One UI 6.1 احتمالاً امکانات بیشتری را برای کنترل نحوه شارژ گوشی‌های گلکسی در اختیار شما می‌گذارد. به‌نظر می‌رسد که در این به‌روزرسانی ویژگی «محافظت از باتری» با سه گزینه جدید Basic ،Adapt و Max به بخش تنظیمات شارژ باتری اضافه می‌شود. هنگام شارژکردن گوشی، بسته به اینکه کدام‌یک از این سه گزینه را انتخاب کرده باشید، شارژ باتری شما متوقف می‌شود تا جریان بیشتر برق به آن آسیب نرساند.

براساس پست یک منبع آگاه در ایکس، به‌روزرسانی One UI 6.1 ویژگی محافظت از باتری سامسونگ را با اضافه‌کردن کنترل‌های بیشتر بر نحوه شارژ گوشی بهبود می‌بخشد. براساس اطلاعات فاش‌شده، به‌نظر می‌رسد که سامسونگ سه گزینه جدید Basic ،Adapt و Max را به بخش تنظیمات باتری اضافه می‌کند. همچنین این منبع اشاره می‌کند که قسمت «Protect» در تنظیمات باتری ممکن است به «Battery protection» تغییر نام دهد.

امکانات بیشتر شارژ گوشی در One UI 6.1 سامسونگ

براساس گزارش‌ها، اگر تنظیمات باتری گوشی خود را روی گزینه Basic قرار دهید، وقتی شارژ گوشی شما به 100 درصد برسد، جریان برق به‌صورت خودکار قطع می‌شود و تا زمانی که به 95 درصد کاهش پیدا نکند، شارژ مجدد از سر گرفته نمی‌شود. گزینه Adapt نیز مانند ویژگی شارژ تطبیقی گوشی‌های پیکسل عمل می‌کند. اگر قبل از خواب شبانه گوشی را به شارژ بزنید، وقتی شارژ گوشی به 80 درصد رسید، جریان برق ورودی به‌صورت خودکار متوقف می‌شود و قبل از بیدارشدن شما شارژ آن ادامه پیدا می‌کند تا به 100 درصد برسد. گزینه Max نیز به‌طور کامل مانع از شارژ بیش از 80 درصد می‌شود.

شارژکردن باتری‌های لیتیومی تا 100 درصد یا کاهش‌دادن آن‌ها به زیر 20 درصد اغلب می‌تواند بر سلامت آن‌ها تأثیر بگذارد، بنابراین این ویژگی‌ها می‌توانند باعث بهبود عمر باتری گوشی شما شوند.

علاوه‌ بر کنترل بیشتر روی وضعیت شارژ، به‌نظر می‌رسد که One UI 6.1 از تصاویر پس‌زمینه تولیدشده توسط هوش مصنوعی نیز پشتیبانی می‌کند. با کمک این ویژگی می‌توانید تصاویر پس‌زمینه را بهتر شخصی‌سازی کنید.



منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *