بیانی: استقلال با دست خالی فصل سختی را پیش‌رو دارد/ خطیر دست از لجبازی با نکونام بردارد

شاهرخ بیانی در گفت‌وگو با میزان، درباره شکست یک بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل سپاهان در هفته سوم لیگ برتر، اظهار داشت: استقلال با شرایط و نفراتی که جذب کرده، در اصفهان مقابل سپاهان خوب بازی کرد. سپاهان، تیمی پرمهره‌ است که در پیش فصل و بازار نقل و انتقالات بازیکنان خوبی را جذب کرد. مشخص است که برخی از بازیکنان استقلال در حد و اندازه‌های بازی‌های حساس نیستند، چون نفرات مورد نظر جواد نکونام به خدمت گرفته نشدند، اما با این حال استقلال چند موقعیت خوب گلزنی داشت و از فرصت‌های خوبش برای تساوی و حتی پیروزی استفاده نکرد. 

*سپاهان با یک پنالتی مشکوک برنده شد

وی ادامه داد: در نهایت نیز سپاهان با یک پنالتی مشکوک برنده بازی شد که داور باید قبل از اعلام خطای هند و پنالتی، خطای ذکی‌پور را روی ارسلان مطهری اعلام می‌کرد. استقلال با دست خالی فصل سختی را پیش‌رو دارد و اکثر تیم‌ها به نحو احسن تقویت شدند. باید برای قهرمانی با پرسپولیس و تراکتور هم رقابت کند. چقدر نکونام قبل از آغاز مسابقات لیگ برتر تکرار کرد که بازیکنان ایده‌آل برای استقلال بگیرند، اما مدیریت گوش به حرفش نداد.

کارشناس فوتبال با اشاره به اینکه استقلال باید بهتر از این بازی کند، ادامه داد: قایدی و محبی دو بازیکن تاثیرگذار خط حمله سال قبل استقلال جدا شدند و قرار گرفتن مقابل حریفان قدرتمندی مثل سپاهان، تراکتور و پرسپولیس بسیار دشوار است. بازی‌های سخت از راه خواهند رسید و هفته پنجم دیدار دربی را پیش‌رو دارد. استقلال برای برتری در این بازی‌های ۶ امتیازی، حتماً باید بازیکن تاپ جذب کند. اگر مدیریت توقع قهرمانی از تیم نکونام دارد، باید کمک کند و بازیکنان مدنظر کادر فنی را بگیرند. تیم‌های گل‌گهر، فولاد و مس رفسنجان بازیکنان تاپ را گرفتند، اما استقلال برای ماندن در کورس قهرمانی باید بازیکن خوب و تاثیرگذار جذب کند.

*با اما و اگر نمی‌شود مقابل تیم‌های مدعی ایستاد

پیشکسوت استقلال افزود: مدیرعامل برای حمایت و کمک به جواد نکونام به باشگاه استقلال آمد و بهتر است دست از لجبازی بردارد. مگر علی خطیر آمده است که هیچ مشکلی را حل نکند؟ خطیر می‌دانست که استقلال چقدر مشکل دارد، طبیعی است که او برای برطرف کردن مشکلات و تسویه بدهکاری آمده است. اگر این شرایط ادامه داشته باشد، استقلال از یک تیم مدعی برای قهرمانی خارج خواهد شد. با اما و اگر نمی‌شود مقابل تیم‌های مدعی لیگ برتر ایستاد و حتماً بازیکنان خارجی مدنظر جواد نکونام جذب شوند.

بیانی در مورد دیدار هفته چهارم استقلال با استقلال خوزستان خاطرنشان کرد: بازی با استقلال خوزستان که از لیگ یک آمده نیز دشوار است چون تمام تیم‌ها جلوی استقلال با انگیزه مضاعف بازی می‌کنند.

انتهای پیام/

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *