تبلیغ جدید بایدن در سن او خنده دار است: «من پسر جوانی نیستم. این هیچ رازی نیست.

پرزیدنت بایدن در یک آگهی جدید برای کمپین انتخاباتی مجدد خود، سعی می کند یکی از بزرگترین مسئولیت های خود را به عنوان یک نامزد، سن خود، بپذیرد و آن را به یک مزیت تبدیل کند.

«ببین، من پسر جوانی نیستم. این هیچ رازی نیست.» آقای بایدن خندان می گوید که مستقیماً با دوربین صحبت می کند. اما توافق اینجاست: من می‌دانم چگونه کارها را برای مردم آمریکا انجام دهم.»

رئیس‌جمهور 81 ساله، در ادامه دستاوردهای دوره اول ریاست‌جمهوری خود را فهرست می‌کند، از جمله مدیریتش با همه‌گیری ویروس کرونا، محدود کردن قیمت‌های انسولین برای مصرف‌کنندگان مسن‌تر و تصویب قوانین زیرساختی – در حالی که کارنامه خود را با رئیس‌جمهور سابق دونالد جی ترامپ مقایسه می‌کند. نامزد احتمالی جمهوری خواه، که او را متهم به سلب «آزادی انتخاب زنان» در مسائل باروری می کند.

با یک آدرس آتشین دولت اتحادیه آقای بایدن در حال ورود به حالت کمپین کامل است. این آگهی جدید اولین مورد از 30 میلیون دلار بلیتز است که ایالت های اصلی میدان نبرد را در شش هفته آینده هدف قرار می دهد. آقای بایدن، معاون رئیس جمهور کامالا هریس و همسرانشان در حال عبور از کشور برای میزبانی رویدادهای سیاسی هستند. و در روز شنبه، سه گروه دموکرات به نمایندگی از رنگین پوستان – صندوق پیروزی AAPI، جمعی PAC و صندوق پیروزی لاتین – از آقای بایدن حمایت می کنند و متعهد می شوند که 30 میلیون دلار دیگر برای رای دهندگان خود هزینه کنند.

آقای بایدن اغلب در مورد سن خود در محیط های کوچک شوخی می کند. اما آمریکایی ها بیشتر با او آشنا هستند اظهارات عصبانی در مورد گزارش اخیر بازپرس ویژه که از او به عنوان «مردی خوش‌نیت و مسن با حافظه ضعیف» یاد می‌کرد.

آگهی جدید با عنوان “برای شما” نشان دهنده تغییر در لحن است. آشنایی شوخی آن ممکن است برای رأی دهندگان جوان تر که آقای بایدن از آنها حمایت می کنند، جذاب باشد نیاز به تقویت دارد، و در کانال های محبوب با جمعیت جوان پخش می شود، از جمله ESPN، Adult Swim و Comedy Central.

این نقطه حتی شامل یک خروجی نیز می شود. پس از اعلام استاندارد مبنی بر اینکه آقای بایدن این پیام را تایید کرده است، صدایی خارج از دوربین از او می خواهد که یک عکس دیگر انجام دهد.

«ببین، من خیلی جوان، پرانرژی و خوش تیپ هستم. لعنتی من این کار را برای چه انجام می دهم؟» آقای بایدن پاسخ می دهد و قبل از اینکه صفحه سیاه شود، پوزخند شیطنت آمیزی می زند.

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *