تجربه‌ها و داستان‌های موفقیت در حوزه آموزش زبان در کانون زبان ایران

تجربه‌ها و داستان‌های موفقیت در حوزه آموزش زبان در کانون زبان ایران

آموزش زبان به یکی از مهمترین مهارت‌هایی تبدیل شده است که در جوامع مختلف به ویژه در دنیای امروز بسیار اهمیت دارد. یادگیری زبان بازو بسته ایست که به افراد کمک می‌کند تا در شیرین‌ترین تجربیات مسافرت به دیگر کشورها، درک متون غربی و یا حتی کار در شرکت‌ها و محیط‌های بین‌المللی، موفقیت‌های بسیاری بدست آورند. در ایران، تعدادی از مراکز آموزش زبان موجود است، اما کانون زبان ایران با تجربه‌ها و داستان‌های موفقیت خاص خود برجسته و متمایز است.

یکی از تجربه‌های موفقیت در حوزه آموزش زبان در کانون زبان ایران، تجربه‌ی خانم فاطمه است. وی با شروع دوره‌ی آموزشی زبان در این مرکز از سطح مبتدی شروع به یادگیری انگلیسی کرد. با علاقه، تلاش و همتی که در این دوره قرار داد، در عرض چند ماه به سطح پیشرفتهی زبان انگلیسی رسید. فاطمه در دوره‌ی خود موفقیت‌های زیادی را به دست آورد و توانست در امتحانات بین‌المللی زبانی که توسط کانون زبان ایران برگزار میشد، به عنوان یکی از برترین دانشجویان شرکت کند و موفق به کسب مدرک بین‌المللی شود. این تجربه به او اعتماد به نفس بیشتری در یادگیری زبان‌های دیگر نیز بخشیده و وی با خیالی آسوده به بهترین انتخاب‌ها در رشته‌های مرتبط با زبان‌ها پوزش داد.

داستان دیگری که بیانگر موفقیت در حوزه آموزش زبان است، داستان خانم مرجان است. او پس از اتمام دوره عمومی آموزش زبان، تصمیم گرفت تا به سطح حرفه‌ای زبان انگلیسی دست پیدا کند. با توجه به روش آموزشی منحصر به فرد کانون زبان ایران، مرجان در کمتر از یک سال موفق به کسب مهارت‌های لازم برای مکالمه و درک متون پیشرفته شد. وی در دوره تخصصی ترجمه در این مرکز شرکت کرد و توانست با قدرتی گره‌افکن مشکلات ترجمه را حل کند و در حوزه‌ی ترجمه فعالیت‌های بسیاری داشته باشد.

تجربه‌ها و داستان‌های موفقیت در کانون زبان ایران تقریباً نمونه استانداردی از نیروهای جوان و خلاق کشور است که با تلاش در یادگیری زبان و بهره‌گیری از متد آموزشی علمی و کاربردی این مرکز در حوزه آموزش زبان، به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا کرده‌اند. این دستاوردها نشانگر قدرت و کمال مرکز آموزش زبان ایران بوده و افرادی را در آنجا جذب می‌کند که به دنبال بهترین یادگیری زبان هستند.
.
منبع : اجتم

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *