تحلیل و نگاه عمیق تر به فیلم Dune: Part Two / تلماسه 2/ منجی یا شیطان ؟!



میتونی از اینجا یه قهوه مهمونم کنی 😍😋
https://www.coffeebede.com/filmbinsho

تلماسه: بخش دو (انگلیسی: Dune: Part Two) یک فیلم علمی تخیلی حماسی آمریکایی محصول ۲۰۲۴ به کارگردانی دنی ویلنوو است که فیلم‌نامه را مشترکاً با جان اسپیتز نوشت. این فیلم دنبالهٔ تلماسه (۲۰۲۱) و دومین فیلم از اقتباس دو بخشی از رمانی به همین نام چاپ سال ۱۹۶۵ اثر فرانک هربرت به‌شمار می‌رود. بازیگران بازگشته از فیلم یکم عبارتند از تیموتی شالامی، ربکا فرگوسن، جاش برولین، استلان اسکاشگورد، دیو باتیستا، استیون مک‌کینلی هندرسون، زندایا، شارلوت رمپلینگ و خاویر باردم؛ از بازیگران جدید می‌توان به آستین باتلر، فلورنس پیو، کریستوفر واکن، لئا سیدو و آنیا تیلور-جوی اشاره کرد.

ساخت فیلم پس از اینکه لجندری پیکچرز حقوق پخش سینمایی و تلویزیونی تلماسه را در سال ۲۰۱۶ به دست آورد آغاز شد. ویلنوو در سال ۲۰۱۷ به عنوان کارگردان این فیلم قرارداد امضا کرد و قصد داشت اقتباسی دو بخشی از این رمان را بسازد. قراردادهای تولید تنها برای فیلم یکم منعقد شدند و چراغ سبز فیلم دوم به موفقیت فیلم نخست بستگی داشت. اگرچه وینلو نگران قطعیت دنباله پس از اکران همزمان سینمایی فیلمِ یکم و انتشار آن در اچ‌بی‌او مکس بود، برادران وارنر به او اطمینان داد که دنبالهٔ آن در صورت عملکرد موفقِ فیلم در اچ‌بی‌او مکس، به وقوع خواهد پیوست. پس از موفقیت تجاری و هنری قسمت یکم، برادران وارنر و لجندری انترتینمنت در اکتبر ۲۰۲۱ به فیلم دوم چراغ سبز نشان دادند. تصویربرداری اصلی در فاصلهٔ ژوئیه تا دسامبر ۲۰۲۲ در بوداپست، ایتالیا و ابوظبی انجام شد.

مراسم افتتاحیهٔ جهانی تلماسه: بخش دو در ۱۵ فوریهٔ ۲۰۲۴ در میدان لستر لندن برگزار شد. این فیلم قرار است در ۱ مارس ۲۰۲۴ در ایالات متحده اکران شود. نظر منتقدان به این فیلم مثبت بود.

طرح داستان
فیلم دوم به بررسیِ سفر اسطوره‌ایِ دوک پل اتریدیز می‌پردازد که با قدرت‌های روشن‌بینی خود می‌تواند بشریت را به آینده‌ای بهتر راهنمایی کند. پل در حال حاضر با چانی و فرمن متحد شده‌است و در مسیر جنگ انتقام از توطئه‌گرانی قرار می‌گیرد که خانوادهٔ او را نابود کرده‌اند. پس از به دست‌گرفتن کنترل امپراتوری و مواجهه‌شدن با یک انتخاب بین عشق زندگی‌اش و سرنوشتِ تمام جهان، او تلاش می‌کند تا از آینده‌ای وحشتناک جلوگیری کند، که فقط خودش می‌تواند آن را پیش‌بینی کند.[۴]

#DunePartTwo #TimothéeChalamet #zendaya

??TimeStamps Chapters : فهرست زمان بندي بخش هاي مختلف ويديو

00:00 مقدمه

=========================================
My Copyright Disclaimer: Copyright Disclaimer Under Section 107 of the Copyright Act 1976, allowance is made for “fair use” for purposes such as criticism, comment, news reporting, teaching, scholarship, and research. Fair use is a use permitted by copyright statute that might otherwise be infringing. Non-profit, educational or personal use tips the balance in favor of fair use. No copyright infringement intended

اين هاهم ويديو هاي معرفي و بررسي اخيرم هستن که بدردتون ميخوره

پلی لیست مخصوص طرفدارای مارول

پلی لیست مخصوص طرفدارای House of the Dragon و دنیای مارتین

پلی لیست مخصوص طرفدارای DC

پلی لیست مخصوص طرفدارای The Last Of Us

نقد و بررسی فیلم Dune (تل‌ماسه)/هر چیزی که لازمه بدونید/ویدیو جدید داخل کانال

موشکافی کامل سریال squid game /بازی مرکب

: آدرس شبکه هاي اجتماعي من ?
???? ” تلگرام ” ????
https://t.me/Fiilmbinsho?

?? اينستاگرام من ??
https://www.instagram.com/Filmbinsho

و براي همکاري و پروژه هاي کاري هم ميتونين به ايميل “فيلمبيينشو” پيام بدين
filmbinshoo@gmail.com

??اهداف کانال من??
50 Subscribers ❤
100 Subscribers ❤
500 Subscribers ❤
1000 Subscribers ❤
2500 Subscribers ❤
5000 Subscribers ❤
10,000 Subscribers ?
15,000 Subscribers ?
20,000 Subscribers?
30,000 Subscribers ?
40,000 Subscribers ?
50,000 Subscribers ?
60,000 Subscribers ?
100K Subscribers ?
500K Subscribers ?
1M Subscribers ?

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *