ترامپ می گوید کیفرخواست هایش به او کمک می کند رای دهندگان سیاه پوست را جذب کند

دونالد جی ترامپ، رئیس جمهور سابق، جمعه شب در سخنرانی در جمع یک گروه محافظه کار سیاه پوست گفت که معتقد است چهار پرونده جنایی او با حمایت رای دهندگان سیاهپوست مواجه شده است زیرا آنها بی عدالتی تاریخی سیستم قضایی را در مشکلات حقوقی او منعکس می کنند.

آقای ترامپ در مراسم جشنی که توسط فدراسیون محافظه‌کاران سیاه پوست در کلمبیا برگزار شد، گفت: «فکر می‌کنم به همین دلیل است که سیاه‌پوستان در حال حاضر بسیار در کنار من هستند. فرقی میکنه؟”

در نقطه‌ای دیگر از سخنرانی‌اش، او پیشنهاد کرد که رای‌دهندگان سیاه‌پوست با او گرم شده‌اند «زیرا آنها به شدت آسیب دیده‌اند و مورد تبعیض قرار گرفته‌اند، و در واقع به من نگاه می‌کنند که من مورد تبعیض قرار می‌گیرم. بسیار شگفت انگیز بوده است.»

آقای ترامپ مدت‌هاست که از «نظم و قانون» برای جمع‌آوری پایگاه محافظه‌کار خود استفاده کرده است زبان نژادپرستانه کدگذاری شده برای حمله به مخالفان سیاسی اظهارات او در روز جمعه در یک سخنرانی مملو از پیشنهادات صریح برای رای دهندگان سیاه پوست بیان شد، گروهی که دهه هاست اکثریت دموکرات ها رای داده اند، اما او و کمپینش از آنها حمایت می کنند. مشتاق برنده شدن.

از آنجایی که رئیس جمهور سابق تمرکز خود را از انتخابات مقدماتی جمهوری خواهان، جایی که او نامزد اصلی پیشتاز است، به انتخابات عمومی تغییر داده است، به طور فزاینده ای در سخنرانی های خود از رای دهندگان سیاه پوست یاد می کند.

به طور معمول، آقای ترامپ ادعا می کند که سیاهپوستان آمریکایی در دولت او از نظر اقتصادی بهتر از دوران ریاست جمهوری بایدن بودند. او همچنین تاکید کرده است که هجوم مهاجران در مرزهای جنوبی به طور نامتناسبی به کارگران سیاه پوست آسیب می زند، زیرا آنها با خطر از دست دادن شغل خود برای مهاجرانی که مایل به کار با دستمزد کمتر هستند، مواجه هستند.

اما سخنرانی روز جمعه باعث شد که آقای ترامپ اظهارات خود را به طور خاص برای رای دهندگان سیاه پوست تنظیم کند. به ویژه، او با یکی از شکایات اصلی متحرک مبارزات انتخاباتی اش ازدواج کرد – اینکه 91 مورد جنایتی که او با آن مواجه است، کار دادستان هایی با انگیزه سیاسی و یک سیستم قضایی ناعادلانه است – با درخواست تجدید نظر نژادی.

در مقطعی، آقای ترامپ گلوله‌ای را مطرح کرد که در اوت گذشته، زمانی که او در جورجیا به اتهامات مرتبط با تلاش‌هایش برای لغو شکست در انتخابات ۲۰۲۰ در آن ایالت متهم شد، از او گرفته شد.

کمپین ترامپ از این عکس در تلاش‌های جمع‌آوری سرمایه استفاده کرده و آن را روی لباس‌ها چسبانده است، همانطور که تعدادی از فروشندگان مستقل از سراسر طیف سیاسی این کار را انجام داده‌اند. آقای ترامپ خاطرنشان کرد که سیاه پوستان پیراهنی با عکس رزرو او پوشیده بودند.

«می‌دانی چه کسی بیش از هر کس دیگری آن را پذیرفت؟» آقای ترامپ از جمعیت پرسید. “جمعیت سیاه پوست.”

آقای ترامپ همچنین در مورد امضای قانون اصلاحات عدالت کیفری خود صحبت های زیادی کرد. قانون قدم اول. او به ندرت ذکر شده است آن قانون – که در میان چیزهای دیگر، به دنبال کاهش حداقل مجازات های اجباری برای برخی از جرایم بود – در حالی که برای جمعیت عمدتا سفیدپوست در آیووا و نیوهمپشایر مبارزه می کرد.

آقای ترامپ مدت هاست به اظهارات و رفتارهای نژادپرستانه متهم شده است. عدالت وزارت در سال 1977 از او شکایت کرد برای تبعیض علیه مستاجران بالقوه سیاه پوست. او به دلیل دامن زدن به تنش های نژادی در هنگام بیرون آمدن مورد انتقاد قرار گرفت تبلیغات روزنامه در نیویورک در دهه 1980 درخواست از ایالت برای اتخاذ مجازات اعدام پس از تجاوز به یک دونده در پارک مرکزی، جنایتی که به اشتباه پنج نوجوان سیاه‌پوست و لاتین تبار مقصر آن هستند.

و او برای اولین بار به عنوان یک شخصیت سیاسی محافظه کار ظاهر شد که با باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا، با تبدیل شدن به یک چهره برجسته جنبش موسوم به تولد، که به اشتباه در مورد اینکه آیا آقای اوباما در ایالات متحده متولد شده است یا خیر، تردید ایجاد کرد.

آقای ترامپ همچنان بر نام میانی آقای اوباما، حسین، زمانی که در مسیر مبارزات انتخاباتی به او اشاره می کند، تاکید می کند. و او همچنان این سوال را مطرح کرده است که آیا مخالفان سیاسی که رنگین پوستان هستند واجد شرایط احراز پست هستند، اخیراً نیکی هیلی، تنها رقیب باقی مانده او برای نامزدی ریاست جمهوری جمهوری خواهان.

اما آقای ترامپ اغلب از وضعیت بهبود یافته خود در میان رای دهندگان سیاه پوست خبر می دهد. او در سال 2020 تنها 8 درصد از رای دهندگان سیاهپوست را در سراسر کشور و 6 درصد را در سال 2016 به دست آورد، اما نظرسنجی ها نشان می دهد که او با افزایش حمایت، به ویژه در ایالت های میدان نبرد حیاتی، روبرو شده است.

در طول سخنرانی روز جمعه، در حالی که از حامیان و دوستانش در میان جمعیت تشکر می‌کرد – یکی از ویژگی‌های معمول سخنرانی‌های ستاد انتخاباتی آقای ترامپ – او خاطرنشان کرد که در تشخیص آنها با مشکل مواجه است.

آقای ترامپ با خنده حضار گفت: «نورها در چشمان من آنقدر روشن هستند که نمی توانم افراد زیادی را آنجا ببینم. اما من فقط می توانم سیاه ها را ببینم. من نمی توانم هیچ سفیدی را ببینم، می بینید؟

در حالی که جمعیت تشویق می کردند، او اضافه کرد: «تا آنجایی که آمده ام. “این چقدر جلو آمده ام. این راه طولانی است، اینطور نیست؟»

او همچنین سیاست هویت را مورد هدف قرار داد، حتی زمانی که بارها سعی کرد به رای دهندگان سیاه پوست رسیدگی کند.

در حالی که داستانی در مورد مذاکره در مورد قیمت یک تعمیرات اساسی برای ایر فورس وان، آقای ترامپ از اوباما انتقاد کرد که به اندازه کافی برای کاهش هزینه ها انجام نداده است.

آیا رئیس جمهور سیاه پوست را ترجیح می دهید یا رئیس جمهور سفیدپوستی که 1.7 میلیارد دلار از این قیمت دریافت کرد؟ آقای ترامپ از جمعیت پرسید که در پاسخ تشویق شدند.

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *