ترکیب جشنواره فیلم ونیز تا حد زیادی از حملات هالیوود آسیب ندیده است

را هالیوود ضربه می زند تولید فیلم‌های بزرگ را متوقف کرده‌اند، تاریخ اکران را به تعویق انداخته‌اند و مانع از حضور بازیگران روی فرش قرمز شده‌اند. اما روز سه‌شنبه، برگزارکنندگان جشنواره فیلم ونیز گفتند که رویداد امسال نسبتاً از این آشفتگی آسیب‌نخورده خواهد بود و یک ترکیب ستاره‌دار را اعلام کردند.

آلبرتو باربرا، مدیر هنری جشنواره، در یک کنفرانس خبری گفت که تاثیر این اعتصاب “متوسط” بود، علیرغم از دست دادن افتتاحیه برنامه ریزی شده ونیز، لوکا گوادانینو “چالشگرانیک درام تنیس با بازی زندایا. هفته گذشته، MGM تاریخ اکران فیلم را به دلیل اعتصاب اتحادیه بازیگران به سال آینده موکول کرد.

در غیر این صورت، باربرا گفت، ترکیب برنامه ریزی شده برای این رویداد که قرار بود از 30 اوت تا 9 سپتامبر برگزار شود، بدون تغییر باقی مانده است. «استاد» بردلی کوپر، درامی درباره آهنگساز لئونارد برنشتاین و سوفیا کاپولاپریسیلادرباره همسر الویس پریسلی، در میان 23 فیلمی خواهد بود که برای جایزه شیر طلایی، جایزه اصلی جشنواره، رقابت می کنند.

آن‌ها در کنار «منشأ» اثر آوا دوورنی با الهام از کتاب غیرداستانی رقابت خواهند کرد.کاست: ریشه های نارضایتی های ما”؛ یورگوس لانتیموسچیزهای بیچارهیک فیلم علمی تخیلی با حضور اما استون. درام اتومبیلرانی مایکل مان “فراری” که آدام درایور و پنه لوپه کروز در آن بازی می کنند. و دیوید فینچر “قاتل”، درباره یک قاتل درگیر، با بازی مایکل فاسبندر و تیلدا سوینتون.

با این حال، مشخص نیست که چه تعداد از ستاره های آمریکایی روی فرش قرمز ظاهر خواهند شد. طبق شرایط اعتصاب بازیگران، اعضای اتحادیه از انجام کارهای تبلیغاتی از جمله مصاحبه، تماس عکس و حضور در نمایش های برتر منع شده اند. روز سه‌شنبه، باربرا گفت: «چند ستاره با ما نخواهند بود»، اما افزود که امیدوار است از بسیاری از بازیگران روی فرش قرمز استقبال کند که در فیلم‌های مستقل نمایش داده شده در جشنواره کار کرده‌اند.

SAG-AFTRA، اتحادیه بازیگران، به فیلم های مستقل اجازه می دهد توافقات موقت ایمن، آنها را از ممنوعیت کار تبلیغاتی معاف می کند. این فیلم‌ها نمی‌توانند با اتحاد تهیه‌کنندگان فیلم و تلویزیون ارتباط داشته باشند، که در مذاکرات با این انجمن بر سر مسائلی از جمله دستمزد بازیگران و حمایت‌ها قفل شده است.

مجموعه ای از فیلم های مهم دیگر قرار است خارج از رقابت در ونیز ظاهر شوند. اینها عبارتند از “مرد ضربه زن” ریچارد لینکلیتر، در مورد یک قاتل. آهنگ “Aggro Dr1ft” از Harmony Korine با حضور تراویس اسکات خواننده رپ. و فیلم 40 دقیقه ای وس ​​اندرسون “داستان شگفت انگیز هنری شکر”.

در این جشنواره همچنین فیلم فرانسوی زبان «کودتای شانس» وودی آلن و کمدی تاریک رومن پولانسکی به نمایش درخواهد آمد.قصر” این انتخاب‌ها رویکردهای متفاوت اخیر اروپای قاره‌ای و هالیوود را به کار فیلمسازانی که متهم به تجاوز جنسی هستند، نشان می‌دهد.

از زمانی که جنبش #MeToo دوباره توجه خود را به اتهامات سوء استفاده جنسی دیلن فارو علیه کارگردان جلب کرد، فیلم‌های آلن با واکنش‌های شدید در آمریکای شمالی مواجه شدند. در سال 2018، آکادمی علوم و هنرهای تصاویر متحرک پولانسکی را از عضویت خود اخراج کرد، زیرا او فراری است از ایالات متحده، که در سال 1978 از کشور گریخت و در انتظار صدور حکم به دلیل تجاوز جنسی قانونی بود.

جشنواره فیلم ونیز در سال‌های اخیر به خاطر اولین برندگان اسکار شهرت پیدا کرده است. در سال 2016 برای اولین بار فیلم «دیمین شزل» را به نمایش گذاشت.لا لا لندو سه سال بعد فیلم تاد فیلیپس را به نمایش گذاشتجوکر” سال گذشته عناوین آن شامل «تاربا بازی کیت بلانشت، مارتین مک دونابانشی های اینشیرین“و دارن آرنوفسکی”وال

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *