تریلر «بی مصرف ها 4» را ببینید + ویدیو

خلاقانه ترین چیز در مورد چهارمین قسمت از مجموعه فیلم بی مصرف ها، شاید عنوان آن با جای حرف A، از عدد ۴ انگلیسی فاده ه : Expend4bles؛ حتی شگرد هم قابل پیش بینی . شاید حضور عوامل بی مصرف ها ۳ در جشنواره فیلم کن در سال ۲۰۱۴ را یاد ه باشید، سیلوستر الونه، آرنولد شوارتزنگر، دولف لاندگرن، هریسون فورد در یک تانک از کار افتاده دوران شوروی برای جمعیت دست تکان دادند. اولین غایب بی مصرف ها ۴، هریسون فورد . شاید او برای بازی در جدیدترین قسمت دیانا جونز خسته ه . غایب بزرگ بعدی، آرنولد شوارتزنگر . اما لاندگرن در کنار سیلوستر الونه در فیلم جدید حضور دوباره در نقش بارنی راس، رهبر بازنشسته تعدادی مزدور با چهره های چین و چروک خورده بازی راه حلشان برای مشکلات قتل عام همه .

دان بی مصرف ها ۴

تریلر «بی مصرف‌ها 4» با حضور سیلوستر الونه و جیسون اتهام

در بی مصرف ها ۴، تیم لیبی فرستاده می شود تا شخصیت منفی نام اوسلات با بازی ایکو اویس یک کلاهک هسته ای دزدیده را از بین ببرند. بارنی پس از یک درگیری پر سر و صدا، با سرنگونی هواپیما کشته می شود.

تریلر «بی مصرف‌ها 4» با حضور سیلوستر الونه و جیسون اتهام

مارش مامور سیا با بازی اندی گارسیا در مراسم یاد او فاش تیم دنبال اوسلات خواهد رفت، اما بدون لی کریسمس با بازی جیسون اتهام، ماموریت تلاش برای نجات بارنی را خطر انداخت. جینا با بازی مگان فاکس، معشوق سابق لی، جایگزین او می شود. اما کریسمس مخفیانه موازی با تیم، دنبال اوسلات . در نهایت مشخص می شود بارنی زنده و مرگ خود را بازسازی ه تا اوسلات خود را نشان دهد. تیم از وقوع جنگ جهانی سوم جلوگیری و در نهایت جشن می گیرند.

پس از شکست بی مصرف ها ۳ در سال ۲۰۱۴ در باکس آفیس، ساخت قسمت دیگری از مجموعه فیلم در هاله ای از اام . در دسامبر ۲۰۱۶، سیلوستر الونه اعلام قسمت چهارم آخرین فیلم مجموعه خواهد ، در مارس ۲۰۱۷، الونه دلیل اختلافاتی در مورد فیلمنامه و کارگردانی پروژه و فرنچایز را ترک . در ژانویه ۲۰۱۸، پس از حمایت سایر بازیگران از جمله آرنولد شوارتزنگر، الونه با انتشار پستی در شب های اجتماعی خود و با توجه تایید تحولات جدید در فیلم چهارم، بازگشت خود پروژه را اعلام . در ادامه باز هم مسائلی درخصوص کارگردانی وجود آمد صورت زنجیر وار تولید و اکران چهارمین قسمت فرنچایز را تعویق انداخت. در نهایت فیلمبرداری بی‌ مصرف‌ ها ۴ در سپتامبر سال ۲۰۲۱ در مناطقی از یونان، لندن و بلغارستان کلید خورد. اکران فیلم از تاریخ ۲۲ سپتامبر ۲۰۲۳، آغاز .

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *